conseils-musculation-règles-d'or-entraînement-réussi

DEZVOLTAREA MUSCULATURII: REGULILE DE AUR PENTRU REALIZAREA UNUI ANTRENAMENT REUSIT

Antrenamentul dumneavoastră pentru dezvoltarea musculaturii este într-adevăr performant? Romain Maier, antrenor specializat în exerciţii de forţă la Domyos Club, vă prezintă 6 reguli de aur pentru a vă atinge obiectivele.

 

Progresivitate

Corpul dumneavoastră are nevoie de a se adapta la efortul cerut; creşteţi în mod progresiv frecvenţa de antrenament, dar şi intensitatea acestuia.

 

Regularitate

În ceea ce priveşte frecvenţa de antrenament, nu vă fixaţi obiective foarte ambiţioase. Vă recomandăm să vă antrenaţi de 2-3 ori pe săptămână de-a lungul anului, decât să vă antrenaţi în fiecare zi doar timp de 2 ani.

 

Calitate

Optaţi pentru o executare corectă a mişcărilor în timpul antrenamentelor.

 

Repaus

Beneficiile oferite de antrenament nu sunt vizibile decât în asociere cu fazele de repaus. Nu le neglijaţi. O grupă musculară are nevoie de 48h-72h pentru o recuperare completă.

 

Răbdare

Corpul are nevoie să se adapteze. În funcţie de morfologia dumneavoastră şi de obiectivul stabilit, rezultatele pot câteodată să întârzie să apară. Nu vă descurajaţi.

 

Optimizarea antrenamentului

Dacă doriţi să faceţi tot ce puteţi pentru a vă atinge obiectivele, orientaţi-vă spre profesioniştii din acest sport sau spre antrenorii sportivi care vor putea să vă propună un program adaptat de antrenament.

 

 

 

Ultima recomandare: alegeţi un echipament adaptat dezvoltării musculaturii pentru a obţine performanţă!

ÎNCEPUTUL PAGINII