Coardă de Sărit 100 Adulţi negru

Ref.
8380100
Avantaj produs
Coarda de sărit 100 se reglează ușor și se adaptează la înălțimea fiecăruia. Ideală pentru inițiere și exerciții cardio.
Calitatea rulării
Coardă fără rulmenți.
Prindere ergonomică
Mânere fine de plastic, textură uşor granulată pentru o prindere eficientă.
Rezistența la frecare
Coardă din PVC pentru utilizare în interior.
Reglabil
Coardă de 3 m, cu lungime reglabilă.

CARACTERISTICILE SALE

Coardă
reglabilă
Lungime
3 metri.
Utilizare
în interior.
Compozitie
Coardă : 100.0% Policlorură de vinil (pvc) - fără ftalați Mâner : 100.0% Polipropilenă
Conceput pentru a
sărituri cu coarda (nivel începător sau ocazional), în interior.
Garanție
2 ani

RECOMANDĂRI

Depozitare Sfaturi
A se întinde coarda de un punct fix pentru a se evita rularea.
Restricții de utilizare
Se recomandă utilizarea unei perechi de încălţăminte.

INFORMAŢII COMPLEMENTARE

Beneficii
Coarda este un mod eficient de a arde caloriile, a pierde în greutate și a defini silueta. Exercițiu simplu și complet ce ajută la îmbunătățirea echilibrului și poziției corecte a corpului. Solicită mușchii din zona inferioară, tonifică brațele, umerii, spatele și abdomenul. Executat corect, este un sport ce permite îmbunătățirea rezistenței.
Reglarea corzii
Pentru a alege lungimea corzii, puneţi un picior pe mijloc şi ridicaţi mânerele.Pentru nivel începător mânerele trebuie să ajungă la nivelul umerilor. Pentru nivel avansat mărimea potrivită este până la nivelul buricului.
Reglare simplă, în 3 etape.
După stabilirea lungimii potrivite: 1. Trageți de coardă pentru a obține un surplus de lungime (reglați urmând instrucțiunile de mai sus). 2. Tăiați surplusul. 3. Fixați coarda și accesoriul de reglare ca la început. Coarda e gata de utilizare!
Fără risc de rănire
Săritura corectă se efectuează prin contractarea musculaturii abdominale: bazinul trebuie să fie poziţionat în faţă când săriţi pentru a evita îndoirea spatelui, ceea ce poate produce dureri şi traumatisme lombare. Pentru îmbunătățire săriturilor și echilibrului este de preferat să săriți de două ori la fiecare rotație a corzii: alternaţi săriturile, două pe piciorul drept şi două pe piciorul stâng. Se recomandă utilizarea unei perechi de încălţăminte.
Calorii consumate
15 minute de sărit cu coarda echivalează cu 30 de minute de jogging. 1 oră de exerciții permite arderea a până la 725 de calorii!
Pentru utilizare optimă, consultați gratuit exercițiile noastre.
www.domyos.com vă propune exerciții video realizate și explicate în parteneriat cu antrenorii de la centrele noastre de Fitness, Domyos Club.
ÎNCEPUTUL PAGINII