CE TREBUIE SĂ MÂNCĂM ÎNAINTE DE O ȘEDINȚĂ DE SPORT?

(4)

Să mâncăm bine înaintea unui antrenament este esențial. Totuși, nu se pune problema să mâncăm chiar orice. De exemplu, pentru micul dejun alegem alimente cu un indice glicemic scăzut pentru a arde calorii și mai ales grăsimea. În ceea ce privește masa principală, trebuie să avem în vedere o alimentație bogată în feculenți și moderată în proteine, pentru a fi în formă în timpul antrenamentului. Și, mai ales, trebuie să așteptăm cel puțin 2 sau 3 ore după o masă, înainte de a începe orice exercițiu fizic!

 

Alimentația corectă contribuie la un consum optim de energie

Organismul dumneavoastră are nevoie de tonus și, deci, de resurse energetice pentru a suporta o sesiune de antrenament! Așadar, alimentația corectă va ajuta corpul să efectueze mai multe exerciții fizice.

 

La micul dejun, pentru ce putem opta?

Un studiu american a demonstrat că, prin consumul de alimente cu un indice glicemic scăzut înainte de sport, se ard la fel de multe calorii ca în cazul unei mese cu un indice glicemic ridicat, dar care conține mai multă grăsime! Așadar, înainte de a merge la sala de fitness, nu uitați să înlocuiți băuturile energizante, batoanele proteice, gustările de orice fel sau pâinea cu margarină și să optați pentru alimente cu indice glicemic scăzut, cum ar fi un iaurt + un fruct + musli fără zahăr și alte fructe uscate pentru micul dejun!

 

Ce putem alege pentru masa principală?

Vă sugerăm să alegeți frecvent o alimentație cu mulți feculenți, proteine în cantități moderate și o masă cu puține grăsimi, pentru a avea o formă de invidiat.

Grăsimile rele sau acizii grași saturați au tendința de a rigidiza arterele, care au însă nevoie de o mare « elasticitate » în timpul efortului, pentru a transporta mai mult sânge oxigenat către mușchi. Aceste substanțe grase, care se regăsesc în brânzeturi, smântână, unt sau pizza, încurajează depunerea kilogramelor. Prin urmare, ele trebuie evitate înainte de sesiunile de sport!

 

Interzis de consumat

Gustările dulci

Chiar dacă programul este încărcat și trebuie să facem eforturi ca să ajungem la cursurile preferate de fitness, trebuie să refuzăm gustările dulci dinaintea unei sesiuni de antrenament, pentru a avea energie. De ce? Pentru că toate aceste gustări dulci fac ca nivelul glicemiei să fie unul foarte ridicat. Rezultatul? În timpul exercițiilor apare oboseala bruscă (hipoglicemia).

 

Gustările bogate în grăsime

Înaintea unui exercițiu fizic, sunt interzise alimentele grase! De ce? Pentru că organismul le va digera greu în timpul antrenamentului, mai ales dacă au fost consumate în cantități mari.

 

Putem mânca cu puțin timp înainte de antrenament?

Este mai bine să îi lăsăm organismului timpul să digere: astfel, pentru a evita ca digestia să perturbe sesiunea de antrenament, se recomandă să așteptăm cel puțin 2 sau 3 ore după o masă, până să începem orice exercițiu fizic. Corpul are nevoie să asimileze substanțele nutritive înainte de a fi pus la lucru.

 

După sport, ce putem mânca?

După ce ați efectuat antrenamentul, recuperarea este indispensabilă. Veți avea nevoie să vă reîncărcați bateriile! Corpul a transpirat, a pierdut apă, minerale și nutrienți. Nu așteaptă decât să-și recapete energia: așadar, are nevoie să absoarbă substanțe nutritive pentru a hrăni mușchii și pentru a regăsi forța de care are nevoie. În acest scop, alegeți o alimentație variată: glucide, proteine și grăsimi în cantități moderate, pentru a realimenta organismul cu energie.

 

 

 

Nu uitați să vă hidratați bine înainte, în timpul și după efort!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Bidon 750 ml Albastru
16.90 RON*
3.90 / 5 253 Păreri
    Bidon 750 ml Roz
    16.90 RON*
    3.90 / 5 253 Păreri
      MULTISPORTURI
      conseils-cross-dietetique-5-aliments-bruleurs-de-graisse

      Doriți cu orice preț să pierdeți în greutate și nu știți ce regim să adoptați?Vă invităm să descoperiți 5 alimente care ajută la arderea grăsimilor.Țineți cont de ele!

      (1)
      ÎNCEPUTUL PAGINII