SQUAT-UL:LA CE SERVEȘTE ACESTA?

(1)

Cunoașteți avantajele exercițiului denumit squat? ? Pentru a cunoaște toate detaliile referitoare la acest exercițiu fundamental de fortifiere a mușchilor, citiți următoarele informații!

 

Sunteți în căutarea unui exercițiu eficient pentru a fortifica mușchii coapselor și mușchii fesieri, zona principală de depunere a grăsimii? Nu mai căutaţi soluţia ideală! Iată o metodă care vă poate ajuta să sculptați musculatura părții inferioare a corpului și să preveniți depunerea grăsimii în această zonă: squat-ul. Vă invităm să descoperiți numeroasele avantaje ale acestui exercițiu.

 

Ce este squat-ul?

Exercițiu fundamental, util în orice disciplină sportivă, squat-ul este un exercițiu de bază de fortifiere musculară.Principiul de funcționare? Stați în picioare, țineți picioarele depărtate la lățimea umerilor, tălpile fiind orientate spre exterior, și priviți drept în față.Apoi, îndoiți picioarele, împingând fundul în spate și aplecând ușor spatele în față (spatele rămâne drept, coborâți umerii, nu dezlipiți călcâiele de pe sol).În acest moment, mușchii coapselor și mușchii fesieri încep să se încălzească.Contractați mușchii abdominali și mușchii fesieri, apoi îndreptați picioarele, pentru a reveni la poziția de plecare.Indiciu: squat-ul poate fi efectuat așezând pene sub călcâie, pentru a compensa lipsa de flexibilitate a gleznelor.

 

Care sunt avantajele squat-ului?

Squat-ul este un exercițiu eficient de definire a musculaturii din partea inferioară a corpului!Acesta vizează, în principal, coapsele și mușchii fesieri (cvadricepșii, mușchii aductori, mușchii ischiogambieri).Pe parcursul ședințelor de antrenament, acest exercițiu de fortifiere a musculaturii membrelor inferioare vă ajută să vă mișcați mai eficient și reduce riscul producerii de leziuni la nivelul articulațiilor.Dar asta nu e tot:solicitând mușchii stabilizatori, acest exercițiu vă ajută să aveți un echilibru mai bun, dar și o mobilitate crescută.De altfel, pe măsură ce vă antrenați, veți avea o amplitudine a mișcării mai bună și veți reuși să coborâți din ce în ce mai mult. Squat-ul este deosebit de interesant în cazul sporturilor în care forța explozivă este importantă (alergarea, sprintul, tenisul…), deoarece acesta solicită în mod direct mușchii care susțin greutatea corpului (membrele inferioare) și ajută la deplasarea corpului.

 

Puteți slăbi făcând squat:adevărat sau fals?

Tendința 30 Days Squat Challenge a avut în vedere acest aspect; există multe persoane care se întreabă dacă este posibil să slăbească doar cu ajutorul squat-ului. Cu riscul de a vă dezamăgi, răspunsul este negativ! Rolul principal al squat-ului nu este acela de a vă ajuta să pierdeți în greutate.. Acest exercițiu ajută, în principal, la întărirea și fortifierea mușchilor din partea inferioară a corpului . Desigur, repetarea exercițiului ajută la consumul de calorii și tonifierea vă ferește de acumularea de grăsime în zona coapselor și a feselor.În acest sens, putem spune că squat-ul ajută la slăbit, dar în mod localizat.Totuși, pentru a pierde în greutate, nu există secrete:nu este nimic mai potrivit decât antrenamentul de întărire a mușchilor, asociat antrenamentului cardio, pentru a vă defini silueta!Așadar, va trebui să alegeți o activitate de tipul bandă de alergare, bicicletă eliptică sau step.

 

Pe de o parte, antrenamentul de întărire a mușchilor vă ajută să intensificați metabolismul de bază; în alte cuvinte, veți arde mai multe calorii în timpul perioadelor de recuperare, dar și în timpul activității sportive.Pe de altă parte, antrenamentul cardio contribuie la lipoliză, și anume la « utilizarea » masei de grăsime ca energie. Pentru a proceda corect, pe lângă adoptarea unui regim alimentar sănătos și echilibrat, optați pentru ședințe de antrenament cu durata de o oră (de 3 ori pe săptămână, în mod ideal), care să includă exerciții de întărire a mușchilor, în proporție de 50%, și exerciții cardio, în proporție de 50%.Pentru a avea un tonus muscular mai bun, începeți întotdeauna prin câteva exerciții squat, înainte de o sesiune de antrenament de anduranță. Acest lucru permite accelerarea consumului de energie și, prin urmare, vă ajută să ardeți mai repede grăsimile.

 

 

 

După cum ați înțeles deja, simpla practicare a squat-ului nu este suficientă pentru a pierde în greutate.Pe de altă parte, squat-ul este excelent pentru a conferi fermitate și forță musculaturii din partea inferioară a corpului.În cazul în care obiectivul dumneavoastră este cel de a sculpta coapsele și mușchii fesieri, va trebui să recurgeți la squat, pe lângă practicarea unei activități de anduranță, ceea ce vă va ajuta să eliminați masa de grăsime care se instalează în special în această zonă a corpului.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS

Multe femei suferă de insuficiență venoasă care se manifestă prin greutate în picioare, stări de oboseală sau varice.Cum poate fi prevenită apariția acestor probleme și cum poate fi redusă senzația de picioare grele?Este ceea ce vă propunem să descoperiți, prin intermediul unor recomandări de fitness și sănătate.

(1)
FITNESS

Pentru a avea picioare frumos modelate, nimic nu se compară cu exerciţiile fizice. În plus, câteva acţiuni zilnice pot să vă ajute să atingeţi acest obiectiv la care visează orice femeie..

(2)
ÎNCEPUTUL PAGINII