CE SPORT PUTEŢI PRACTICA ÎN TIMPUL UNEI DIETE

Dacă ar exista o reţetă minune sau o dietă miraculoasă care să vă ajute să pierdeţi rapid în greutate, acestea ar deveni cunoscute, fără îndoială! Cu riscul de a vă dezamăgi, trebuie să vă spunem că a slăbi este o chestiune de bun simţ. Descoperiţi în continuare de ce.

 

Fie că vă propuneţi să pierdeţi 2, 5 sau 10 kilograme, e acelaşi lucru. Trebuie să începeţi mai întâi prin a adopta un regim alimentar echilibrat, adaptat personalităţii dumneavoastră (vârstă, sex, stil de viaţă...), apoi să combinaţi acest nou regim alimentar cu exerciţii fizice. Este cea mai bună soluţie pentru a vă remodela silueta: în cazul în care ardeţi mai multe calorii decât consumaţi pe parcursul zilei, veţi reuşi fără îndoială să scăpaţi de masa de grăsime. Dar, pentru aceasta, trebuie SĂ FACEŢI MIŞCARE!

 

Înainte de a alege

Ştiaţi că organismul nostru nu recurge în acelaşi fel la rezervele de glucide şi de lipide în cazul fiecărui sport în parte? De fapt, modul de consum al energiei depinde de tipul de efort solicitat şi de intensitatea acestuia. Organismul nostru funcţionează cu ajutorul unor carburanţi diferiţi care acţionează în funcţie de activitatea fizică practicată. De exemplu, în cazul sporturilor de intensitate redusă, dar de anduranţă, cu durata egală sau mai mare de trei minute, recurgem la rezervele de zahăr, la care se adaugă lipidele. Aceasta este o metodă interesantă pentru a pierde în greutate.

 

Trebuie să reţineţi că eforturile moderate şi prelungite sunt cele care vă ajută să eliminaţi grăsimea, mai degrabă decât exerciţiile scurte şi intense. Datorită unei bune oxigenări, şedinţa de antrenament poate dura mai multe ore. Cu cât vă antrenaţi mai mult, cu atât pierdeţi mai multă grăsime. Pentru a reuşi să slăbiţi, faceţi exerciţii în condiţii de aerobie, şi anume la un nivel cuprins între 60 şi 70% din frecvenţa cardiacă maximă autorizată (FCMA). În teorie, aceasta este calculată în felul următor: 220 minus vârsta individului (226 în cazul femeilor, a căror inimă este uşor mai rapidă decât a bărbaţilor).

 

Care este sportul potrivit pentru a pierde în greutate?

Răspunsul, dat fără ezitare, este următorul: sporturile de anduranţă! Nimic nu ajută mai mult decât mersul, alergarea şi pedalatul. Dacă timpul vă permite, practicaţi sport în aer liber pentru a vă relaxa. Dacă reluaţi activitatea sportivă, încercaţi antrenamentele cardio. Acesta are beneficii nenumărate care vă ajută să vă recăpătaţi silueta. De asemenea, este o metodă excelentă de a vă controla respiraţia şi de a vă menţine sănătatea cardiacă. Antrenamentul cardio este baza oricărui tip de antrenament menit să vă ajute să vă îmbunătăţiţi condiţia fizică, să vă recăpătaţi silueta şi să vă tonifiaţi corpul. Pentru a face acest lucru, aveţi la dispoziţie diferite aparate: banda de mers sau de alergare, bicicleta de apartament sau bicicleta eliptică, steperul, aparatul de vâslit. Nu mai aveţi nicio scuză pentru a nu ieşi afară, deoarece puteţi să vă antrenaţi la sală sau să vă continuaţi şedinţele de antrenament la dumneavoastră acasă, în cazul în care investiţi în acest tip de echipament. În sfârşit, trebuie să reţineţi că nicio activitate nu este mai benefică decât alta, deoarece totul depinde de structura, vârsta şi greutatea dumneavoastră. Alegeţi activitatea care vi se potriveşte şi pe care o puteţi practica cu plăcere!

 

Cum vă puteţi antrena pentru a slăbi?

Cuvântul-cheie: regularitatea. Este singurul factor care contează pentru a obţine rezultate de durată. Stabiliţi-vă un planning sportiv pentru a respecta şedinţele de antrenament. Ideal ar fi să faceţi sport cel puţin 30 de minute în fiecare zi sau trei şedinţe pe săptămână, cu durata de 45-60 de minute. Este important ca activitatea fizică să fie regulată, mai degrabă decât rară şi intensă. Antrenaţi-vă în mod progresiv, fără a vă depăşi limitele. Ţineţi seama de propriul corp şi acordaţi atenţie, în primul rând, uşurinţei cu care respiraţi. Pe tot parcursul exerciţiului, chiar atunci când vă simţiţi cu respiraţia puţin tăiată, trebuie să puteţi vorbi, să fiţi capabil să spuneţi patru-cinci cuvinte. Nu uitaţi să vă hidrataţi în mod corect în timpul efortului! Astfel, într-un interval de doar două sau trei săptămâni, veţi putea pierde în greutate şi veţi reuşi să vă recăpătaţi silueta.

 

 

 

Aveţi de acum la îndemână câteva metode care pot să vă ajute să pierdeţi în greutate mai repede, făcând sport. Nu vă impuneţi niciodată diete draconice, deoarece riscaţi să vă dezechilibraţi organismul. Vă recomandăm să adoptaţi mai degrabă o alimentaţie sănătoasă, însoţită de o activitate fizică.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII