ȘEDINȚĂ DE FITNESS SPECIAL PENTRU VARĂ

Vara a venit în sfârșit și vă gândiți să vă oferiți o pauză, lăsând totul deoparte... Dar de ce să nu profitați pentru a vă tonifia silueta?Acasă sau în locul în care vă petreceți vacanța, aveți grijă de silueta dumneavoastră cu Domyos!Noi v-am pregătit un program de 4 exerciții discrete, care pot fi efectuate pe plajă sau pur și simplu la domiciliu.

 

Ce accesorii de fitness puteți folosi pentru această sesiune de fitness special pentru vară?

Pentru a efectua aceste exerciții de fitness, veți avea nevoie de o bandă elastică, precum banda Elastiband Domyos.Fiind practică, o veți putea strecura ușor în geanta sau în valiza dumneavoastră și o veți putea lua peste tot.Faceți rost, de asemenea, de un covor de fitness pentru exercițiile la sol și de o sticlă cu apă, pentru a vă hidrata regulat în timpul sesiunii de antrenament.

 

TONIFIEREA PĂRȚII INFERIOARE A CORPULUI

Exerciţiul 1: ridicări laterale

 

  • Obiectiv: definirea coapselor

 

  • Efectuarea exercițiului: întindeți-vă pe sol, pe o parte. Brațul care se află în contact cu solul este întins, iar capul este așezat pe acest braț. Introduceți picioarele în cele două mânere ale benzii elastice fitness Elastiband, unul deasupra celuilalt. Piciorul care se află în contact cu solul rămâne fix. Ridicați celălalt picior cât mai sus posibil, apoi slăbiți presiunea, menținând mușchii țintă mereu încordați.

 

  • Respirația: expirați atunci când ridicați piciorul și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, schimbând la fiecare serie piciorul aflat în mișcare. Acordați-vă 30 de secunde de recuperare după fiecare serie.

 

Exerciţiul 2: forfecări cu deschidere

 

  • Mușchi țintă: mușchii fesieri, mușchii cvadricepși

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe sol, cu trunchiul ridicat, în poziție dreaptă. Antebrațele sunt poziționate pe sol, pentru un plus de stabilitate. Fixați mânerele benzii elastice fitness Elastiband pe picioare și întindeți picioarele în față. Depărtați picioarele, ținându-le întinse, apoi reveniți ușor la poziția de plecare.

 

  • Respirația: expirați atunci când depărtați picioarele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, în ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exerciţiul 3: extensia șoldurilor cu ajutorul benzii elastice Elastiband

 

  • Obiectiv : întărirea mușchilor fesieri

 

  • Mușchi țintă: mușchii fesieri, mușchii cvadricepși

 

  • Efectuarea exercițiului: aplecați-vă spre sol, cu brațele întinse; genunchiul stâng este așezat pe sol. Cu mâna stângă, apucați banda elastică fitness Elastiband; fixați celălalt mâner în jurul piciorului drept. Mențineți această poziție și întindeți piciorul drept cât mai mult în spate, apoi îndoiți-l în față, până când acesta atinge solul.

 

  • Respirația: expirați atunci când întindeți piciorul și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, schimbând la fiecare serie piciorul aflat în mișcare. Alocați 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

ÎNTĂRIREA PĂRȚII CENTRALE A CORPULUI

Recomandări:veți efectua succesiv aceste 2 exerciții, de 3-5 ori, de fiecare dată pe cealaltă parte.Fiecare poziție trebuie menținută între 10 secunde și 1 minut.

 

Exerciţiul 1: încordare frontală

 

  • Mușchii țintă: marele drept, mușchii transverși, mușchii oblici.

 

  • Efectuarea exercițiului: sprijinindu-vă pe antebrațe și pe vârfurile picioarelor, ridicați bazinul pentru a obține un segment aliniat gambe/pelvis/trunchi. Mențineți poziția.

 

  • Respirația: respirați lent și profund, menținându-vă în poziția « planșă ».

 

  • Recomandări de siguranță: înclinați bazinul, contractând mușchii fesieri și abdominali.

 

Variantă mai ușoară:sprijiniți genunchii, ținând bazinul ridicat.

 

Exerciţiul 2: încordare pe laterală

 

  • Mușchii solicitați: mușchii abdominali (marele drept și mușchii oblicii), zona lombară.

 

  • Efectuarea exercițiului:așezați-vă în profil, sprijinindu-vă pe antebrațe și picioare.Țineți corpul cât mai drept și ridicați bazinul. Formați un unghi de 90° între partea superioară a corpului și braț.

 

  • Respirația: respirați normal în timpul efectuării exercițiului.

 

  • Recomandări de siguranță: nu uitați să asigurați o poziție confortabilă umărului, sprijinindu-vă în cot, și să retrageți abdomenul către coloana vertebrală.

 

TONIFIEREA PĂRȚII SUPERIOARE A CORPULUI

Exercițiul 1:flotări cu genunchii sprijiniți pe sol

 

  • Mușchii țintă: în principal, marele pectoral și tricepșii.

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția inițială sunteți pe sol, sprijinindu-vă pe genunchi; țineți brațele întinse; mâinile, aflate în continuarea umerilor, sunt depărtate la o distanță mai mare decât lățimea acestora.Coborâți trunchiul, îndoind brațele până când atingeți solul, ținând mușchii abdominali contractați.Reveniți la poziția inițială, împingând din brațe.

 

  • Respirația: inspirați în timpul coborârii și expirați atunci când vă ridicați.

 

  • Recomandări de siguranță: țineți mușchii abdominali contractați, pentru a proteja mușchii lombari.

 

Variantă mai ușoară:dacă exercițiul este prea dificil, mențineți poziția ridicată (poziția de încordare - « planșă ») timp de 30 de secunde.

 

Exerciţiul 2:  tricepșii și pieptul, cu ajutorul benzii elastice Elastiband

 

  • Mușchi țintă: mușchii pectorali, umerii

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția inițială sunteți în picioare; picioarele sunt ușor depărtate.Așezați banda elastică Elastiband în spate, la nivelul mușchilor dorsali. Introduceți degetele mari în mânere și apropiați mâinile de partea superioară a pieptului. Cu privirea orientată drept în față, întindeți brațele în față, în plan orizontal. Apoi, reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: expirați atunci când întindeți brațele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, în ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exerciţiul 3: bicepșii, cu ajutorul benzii elastice Elastiband

 

  • Mușchi țintă: mușchii bicepși

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați picioarele unul în spatele celuilalt, la aproximativ un metru distanță, îndreptate în același sens. Piciorul stâng din față este ușor îndoit; cu ajutorul piciorului drept, trageți corpul în spate. Accesoriul este fixat sub piciorul stâng. Prindeți ferm mânerul benzii cu mâna stângă și așezați mâna dreaptă pe șold, pentru un echilibru mai bun. Apoi, trageți de banda elastică fitness Elastiband în sus, îndoind antebrațul, după care reveniți ușor la poziția de plecare.

 

  • Respirația: expirați atunci când îndoiți antebrațul și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie. La fiecare serie veți schimba brațul aflat în mișcare.

 

Exerciţiul 4: tricepșii, cu ajutorul benzii elastice Elastiband

 

  • Mușchi țintă: mușchiul trapez, tricepșii

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți în picioare. Picioarele sunt ușor depărtate și îndoite. Prindeți cu mâna stângă un mâner al benzii elastice fitness Elastiband; duceți mâna stângă în spatele mușchilor fesieri. Prindeți celălalt mâner cu mâna dreaptă și duceți mâna în spatele capului. Brațul drept va forma un unghi de 90°. Întindeți brațul cât mai sus posibil, apoi reveniți la poziția inițială. Brațul stâng rămâne fix.

 

  • Respirația: expirați atunci când întindeți brațul și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur la poziția inițială.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie. La fiecare serie veți schimba brațul aflat în mișcare.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Chingă Tonifiere Light Fitness (7Kg)
44.90 RON*
4.50 / 5 69 Păreri
    Chingă Tonifiere Medium Fitness (10Kg)
    49.90 RON*
    4.30 / 5 165 Păreri
      Chingă Tonifiere Hard Fitness (15Kg)
      54.90 RON*
      4.20 / 5 155 Păreri
        FITNESS

        Banda elastică fitness Elastiband de la Domyos vă va ajuta să vă tonifiați eficient mușchii corpului. Fortifiați în profunzime mușchii abdominali, bicepșii, umerii, mușchii pectorali, mușchii fesieri și coapsele. Domyos vă propune exerciții video, realizate și comentate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos, care vă vor ajuta să folosiți în mod optim acest accesoriu. Descoperiți exercițiile video Domyos pentru a vă antrena corect cu ajutorul accesoriului Elastiband.

        (2)
        ÎNCEPUTUL PAGINII