PENTRU A FACE SPORT, LUCRATI LA CAPITOLUL MOTIVATIE!

Ploaie, oboseală, lipsă de timp... nu este întotdeauna uşor să fiţi motivat pentru a face sport sau pentru a merge pe jos măcar 30 de minute. În sport, motivaţia trebuie întreţinută aşa cum vă menţineţi şi corpul în formă. Cum?

 

Sportul are motivele sale..

Toată lumea ştie că sportul este benefic pentru sănătate. Totuşi, nu acesta este argumentul care vă motivează.

Pentru fiecare dintre scuzele pe care le inventaţi, Domyos, partenerul dumneavoastră pentru fitness şi exerciţii pentru dezvoltarea musculaturii, a găsit câte o soluţie. De ce nu faceţi sport?

 

Motivul nr. 1: nu pot sa fac sport de unul singur

Există o singură soluţie: căutaţi un partener.

Dacă prietenii dumneavoastră nu sunt adepţii sportului, căutaţi un antrenor sportiv. Rolul acestor profesionişti este acela de a vă motiva şi de a vă antrena: aşadar, trebuie să le acordaţi încredere. Împreună, vă veţi fixa un program de antrenament şi obiective specifice.

 

Motivul nr. 2: sunt obosit/obosită

Lipsa de activitate ne face « obosiţi ». Dimpotrivă, dacă faceţi sport aveţi mai multă energie!

 

Motivul nr. 3: timpul nu este favorabil

Este o scuză proastă. Dacă este prea cald, prea frig, dacă plouă: de ce să nu faceţi sport la dumneavoastră acasă?

Bandă de alergare, steper, abdo gain… astăzi aveţi posibilitatea de a face antrenamente cardio, de rezistenţă sau de dezvoltare a musculaturii la dumneavoastră acasă. Trebuie să profitaţi de acest lucru.

Altă posibilitate: înscrieţi-vă la o sală de sport.

 

Motivul nr. 4: trebuie să aşteptaţi timp îndelungat pentru a vedea rezultatele

Rezultatele nu vor apărea după primele exerciţii. Să nu credeţi aşadar că efortul depus nu va da roade.

Pentru a obţine rezultate: stabiliţi-vă un program de antrenament, precum profesioniştii, cu obiective la diferite nivele. Astfel vă veţi evalua mai bine progresul.

 

Motivul nr. 5: nu aveţi timpul necesar!

Sunt de ajuns 30 de minute de exerciţii moderate, cum ar fi mersul pe jos, pentru a trece din starea sedentară în starea activă!

Dacă doriţi, puteţi începe prin a împărţi aceste 30 de minute în intervale de câte 10 minute, apoi creşteţi progresiv durata şi intensitatea.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII