OBIECTIVUL DUMNEAVOASTRĂ: SĂ PIERDEŢI ÎN GREUTATE PRACTICÂND STEPUL!

(2)

Ca în fiecare an, vă gândiţi la vacanţa care se apropie şi doriţi să fiţi suplă şi în formă la începutul verii… V-aţi propus să slăbiţi? Nu mai căutaţi soluţia ideală! Pentru a obţine silueta dorită, stepul este activitatea sportivă care vă ajută să atingeţi acest obiectiv într-un timp record, dar şi să vă distraţi!

 

CE ESTE STEPUL?

Creat în Statele Unite ale Americii în 1986, stepul are din ce în ce mai mulţi fani! De la lansare, acesta este omniprezent în sălile de fitness unde există persoane care nu exersează decât în paşi de step! Stepul a devenit unul dintre cursurile cele mai populare de cardio-training, în special pentru cei care doresc să exerseze pe ritmul muzicii.

 

Practicat cu sfinţenie în sălile de fitness, stepul are drept singur accesoriu o treaptă (« step » în limba engleză) a cărei platformă este modulabilă în înălţime, pentru a vă permite să variaţi intensitatea exerciţiului. Stepul propune un program de antrenament desfăşurat pe baza unei coregrafii care combină diferiţi paşi pe un fond muzical antrenant! Stepul este o activitate foarte dinamică şi care necesită o energie debordantă. Antrenat de ritmul şi ambianţa plăcută care domneşte în grup, fiecare se adaptează cu uşurinţă ritmului de step şi se mişcă liber, consumând astfel energie.

 

STEP BY STEP, ARDEM TOATE CALORIILE!

Sunteţi preocupaţi de greutatea dumneavoastră şi doriţi să aveţi o talie suplă şi, în acelaşi timp, să vă distraţi? Uitaţi de cura de slăbire! Dacă veţi practica stepul, veţi slăbi fără niciun efort. Deoarece duce la un mare consum de energie, practica acestui dans permite solicitarea simultană a muşchilor şi a sistemului cardiovascular într-un ritm intens. Rezultatul: veţi arde grăsimi într-un timp record (cam 500 de calorii pe oră).

 

NU DOAR VEŢI PIERDE ÎN GREUTATE, CI ŞI..

Activitate perfectă pentru a obţine silueta dorită, stepul reprezintă în acelaşi timp un antrenament complet. Binefacerile acestui tip de dans sunt multiple, fapt de care vă veţi convinge rapid! Descoperiţi-le..

 

Stepul contribuie la dezvoltarea musculaturii corpului

Oferiţi-vă un exerciţiu complet de fortifiere a musculaturii! Urcarea/coborârea treptelor contribuie la definirea muşchilor membrelor inferioare şi superioare. Fiecare şedinţă vă ajută de altfel să lucraţi muşchii coapselor şi ai pulpelor, prin exerciţiile de fandare, de îndoire a genunchilor şi prin mişcările uşoare propuse de acest dans. Cu cât nivelul este mai avansat, cu atât veţi efectua mai multe mişcări prin contact cu solul, iar musculatura corpului va fi mai bine definită. Dacă doriţi să vă fortifiaţi muşchii din partea inferioară a corpului, vă recomandăm să nu ridicaţi nivelul. În caz contrar, dacă doriţi să vă conturaţi mai bine muşchii, puteţi fixa nivelul mai sus. Braţele lucrează în coordonare cu restul corpului, fiind puse în mişcare la fiecare exerciţiu. Astfel, musculatura braţelor va fi tonifiată, deoarece braţele nu rămân niciodată pe loc.

 

Stepul îmbunătăţeşte postura corpului

Datorită stepului, vă veţi îmbunătăţi coordonarea şi veţi obţine o postură corectă... pentru a vă simţi perfect! Fiecare element de coregrafie step vă cere să sincronizaţi partea de sus şi partea de jos a corpului pentru a efectua corect mişcările. De asemenea, nivelul de concentrare va fi maxim pentru a putea urma ritmul în mod armonios şi pentru a reuşi să vă coordonaţi întregul corp.

 

Stepul ajută la obţinerea unui control mai bun al respiraţiei

Ca toate activităţile de cardio-training, practicarea regulată a stepului este excelentă pentru a spori rezistenţa corpului. Sistemul cardiovascular este astfel solicitat într-un ritm susţinut: controlul respiraţiei este în permanenţă îmbunătăţit; în acelaşi timp, vă veţi menţine în formă.

 

DE CE?

Stepul este o activitate fitness accesibilă aproape tuturor. Este perfectă pentru cei sau cele care doresc să se menţină în formă, să-şi tonifice muşchii corpului şi să obţină o siluetă de invidiat.

 

CUM SE DERULEAZĂ O ŞEDINŢĂ DE STEP

Cursul de step durează în medie între 30 şi 45 de minute, în funcţie de nivelul participanţilor. El începe cu o serie de exerciţii de încălzire menite să antreneze corpul şi să prevină traumatismele care pot surveni la nivelul gleznelor sau al genunchilor. Apoi, într-o ambianţă veselă şi pe ritmuri antrenante vor avea loc mişcările care formează coregrafia. Exerciţiile sunt întrerupte de momente de odihnă. La sfârşitul şedinţei, sunt necesare câteva întinderi pentru a evita crampele şi febra musculară.

 

CÂTEVA TRUCURI PENTRU EXERCIŢII OPTIME

Înainte de toate, echipaţi-vă cu încălţăminte adecvată care să vă asigure un control optim al gleznei. În timpul şedinţei, reglaţi-vă steperul la înălţimea potrivită, în funcţie de nivel, şi aşezaţi-l corect în faţa dumneavoastră. Vă recomandăm să beţi multă apă în timpul pauzelor. Efectuaţi exerciţiile în funcţie de nivelul dumneavoastră, fără a forţa: corpul şi inima trebuie solicitate cu prudenţă; urmaţi aşadar sfaturile antrenorilor! O ultimă recomandare: învăţaţi să vă cunoaşteţi corpul; ridicaţi suficient picioarele pentru a nu vă împiedica în steper, riscând astfel să cădeţi.

 

Aşadar, sunteţi pregătit/pregătită să vă mişcaţi pe ritmul muzicii şi să aveţi un tonus bun exersând stepul la dumneavoastră acasă sau petrecând momente plăcute cu prietenii? Distraţi-vă copios pentru a vă menţine în formă şi a pierde în greutate rapid cu ajutorul stepului.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS

Cunoașteți acest mic accesoriu de fitness renumit pentru faptul că ajută la definirea siluetei chiar la domiciliu? Descoperiți mini-stepperul care vă va ajuta să faceți progrese din ce în ce mai mari… până obțineți forma perfectă!

ÎNCEPUTUL PAGINII