O ZI FĂRĂ EXCESE

(1)

Începe ziua fără stres, doar pentru dumneavoastră... urmaţi sfaturile noastre.

 

Ora 9 Trezirea în voie

Astăzi nu veţi sări din pat! Acordaţi-vă timp pentru a vă trezi în voie. Deschideţi încet ochii, inspiraţi profund, umflând abdomenul, apoi expiraţi, eliminând cât mai mult aer. După aceasta, întindeţi-vă la maxim, precum o pisică. Aşezaţi-vă pe marginea patului şi ridicaţi-vă încet.

 

Ora 9.15 Sucul detoxifiant

Ştiţi cum puteţi să eliminaţi din corp toxinele acumulate pe parcursul nopţii? Consumând un pahar de suc de la o lămâie, amestecat cu apă călduţă. Nu există o soluţie mai bună pentru a purifica organismul şi pentru a începe o zi perfectă. Acest suc de citrice este diuretic şi înlesneşte de asemenea tranzitul intestinal.

 

Ora 9.30 Yoga pentru fermitate

Pentru ca organismul să se simtă bine şi pentru a vă relaxa, nu există nimic mai eficient decât o pauză yoga. Postura pe care am ales-o are efecte multiple: ajută la flexibilitatea coloanei vertebrale, dezvoltă cutia toracică, menţine pieptul drept, ajută la masarea abdomenului pentru a evita, astfel, depunerile de grăsime, contribuie la curăţarea pielii şi înlesneşte circulaţia sanguină. Acest exerciţiu vă pune muşchii în mişcare, constituind metoda perfectă pentru un plus de fermitate.

 

Ushtrasana: postura cămilei

  • Efectuarea exerciţiului: staţi în genunchi, cu partea superioară a labei piciorului lipită de sol. Lăsaţi-vă uşor pe spate. Dacă reuşiţi, prindeţi călcâiele cu mâinile. Atunci când v-aţi poziţionat definitiv, accentuaţi flexiunea, împingând bazinul în faţă şi în sus. Capul urmează linia corpului în extensie. Menţineţi această poziţie cât mai mult timp posibil, apoi reveniţi uşor la poziţia iniţială, ridicând întâi o mână, apoi cealaltă.

 

  • Respiraţia: inspiraţi înainte de coborâre; expiraţi atunci când vă lăsaţi pe spate. Apoi, menţineţi această poziţie, respirând normal.

 

  • Instrucţiuni de siguranţă: nu uitaţi să retrageţi abdomenul şi să contractaţi muşchii centurii abdominale; ridicaţi pieptul şi capul înainte de coborâre pentru a evita tasarea sau strivirea muşchilor lombari.

 

  • Repetarea exerciţiului: 4 repetări, după care urmează o mică perioadă de repaus.

 

Ora 10 Mic-dejun proaspăt

Înlocuiţi cana de cafea cu o ceaşcă mare de ceai verde. Este o băutură diuretică, dar care vă ajută în acelaşi timp să slăbiţi, care arde caloriile şi limitează absorbţia grăsimilor. Vă recomandăm să o savuraţi fără lapte sau zahăr. Şi pentru ca foamea să nu vă mai dea târcoale, mâncaţi o felie de pâine integrală cu puţin unt, 1 brânză albă cu 0% grăsimi şi o portocală, pentru a vă face plinul de vitamine.

 

Ora 11 Gura de aer

Este bine să vă oferiţi o zi de relaxare, dar dacă rămâneţi toată ziua pe canapea: nu serveşte la nimic. Pentru a scăpa de toxine şi a avea energie, puneţi-vă pantofii de sport şi ieşiţi din casă. Profitaţi de aerul proaspăt de dimineaţă, care vă dă energie şi este perfect pentru a uita de griji. Dacă puteţi, alegeţi un spaţiu verde sau, mai bine, plimbaţi-vă pe malul mării pentru o adevărată baie de energie. Aerul marin determină o puternică ionizare negativă care ajută la reglarea hormonului numit serotonina, hormon care are legătură cu stresul.

 

Ora 11.30 Cocktail de vitamine

Iată un suc special care conferă un plus de energie, pe care vă recomandăm să-l degustaţi pentru a vă condimenta ziua, dar mai ales pentru a atinge obiectivul de a consuma 800 g de legume pe zi. Achiziţionaţi un storcător de calitate, capabil să extragă la maxim sucul din fructe (acesta trebuie să conţină foarte puţine resturi de fruct). Stoarceţi 2 mere, 2 morcovi şi adăugaţi 1/4 de linguriţă de ghimbir. Gata, acum sunteţi pregătită.

 

Ora 12.30 Prânz uşor

Alegeţi o reţetă uşoară şi savuroasă pentru a vă face plinul de vitamine: salată cu quinoa, cu ierburi proaspete (vezi Bomba energetică, Martine Fallon). Preparaţi 200 g de quinoa cu puţin ulei de măsline. Asezonaţi cu fâşii de coajă de lămâie verde, migdale puţin sfărâmate şi prăjite în ulei de măsline, 1 ardei verde proaspăt, tăiat mărunt, cuburi mici de dovlecel şi de castravete, pătrunjel neted, tăiat mărunt şi mentă tocată. Presăraţi la final sare Guérande.

 

Ora 14 Timp pentru visare

Este timpul să visaţi cu ochii deschişi. Instalaţi-vă confortabil şi cufundaţi-vă în lectură. Lăsaţi-vă învăluită de liniştea din jur. Dacă somnul vă dă târcoale, acordaţi-vă o mică siestă. Studiile au arătat că o siestă cu durata de 20-90 de minute, după-amiaza, contribuie la creşterea performanţei intelectuale şi scade riscul de a lua în greutate. În plus, această pauză luată pe parcursul zilei nu afectează cu nimic somnul din timpul nopţii.

 

Ora 16 Gustarea vegetală

5 migdale + 1 pahar de lapte de orez. Decât să mâncaţi produse de patiserie drept gustare, mai bine ronţăiţi câteva migdale. Atenţie, nu mâncaţi mai mult de un pumn de migdale! Având un conţinut scăzut de zahăr, migdalele sunt un adevărat aliat împotriva foamei, datorită fibrelor şi proteinelor. Cât despre laptele de orez, acesta este bogat în zaharuri lente, în vitamine şi minerale.Este dulce şi se digeră foarte uşor.

 

Ora 17 Gura de oxigen

Este deosebit de important să respiraţi corect: minte sănătoasă în corp sănătos. Este o plăcere de necontestat: senzaţia de reîmprospătare a aerului care circulă prin plămâni şi care reprezintă însăşi viaţa... Trebuie să ştiţi să aplicaţi tehnica respiraţiei abdominale pentru a calma organismul şi pentru a depăşi problemele de zi cu zi.

 

Exerciţiu de relaxare: aşezată pe sol, lângă un perete, sau întinsă pe spate, inspiraţi încet şi profund pe nas. Aşezaţi o mână pe abdomen şi expiraţi pe gură, retrăgând uşor abdomenul (puteţi apăsa cu mâna pentru a retrage abdomenul). Apoi, inspiraţi pe nas, umflând doar abdomenul (acesta se umflă). Expiraţi uşor pe gură (procesul de expiraţie este mai lent decât procesul de inspiraţie). Repetaţi exerciţiul de 3 ori consecutiv.

 

Ora 18 Ritalul serii

Ce poate fi mai potrivit pentru a termina ziua de detoxifiere decât o şedinţă de automasaj? Iată un ritual de 3 minute pe care puteţi să-l aplicaţi în fiecare seară pentru a vă îmbunătăţi circulaţia şi, prin urmare, pentru a elimina toxinele: automasajul abdomenului. Este o activitate perfectă pentru a drena, dezinfiltra, elimina retenţiile de apă şi a înlesni digestia. Începeţi prin mişcări circulare pe abdomen, în sensul acelor de ceasornic. Continuaţi prin mişcări de palpare-rulare: prindeţi pielea cu una sau cu ambele mâini, între degetul mare şi celelalte degete, şi rulaţi-o.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Saltea Yoga Club Roz
129.90 RON*
4.00 / 5 252 Păreri
    Cărămidă Plută Yoga
    54.90 RON*
    4.40 / 5 16 Păreri
      YOGA
      conseils-yoga-astuce-yoga-en-vacances

      Yoga în vacanţă e la modă şi sejururile care vă propun stagii de yoga sunt din ce în ce mai frecvente. Nu mai ezitaţi şi înscrieţi-vă la un asemenea stagiu pentru a savura perioada verii între relaxare şi meditaţie…

      ÎNCEPUTUL PAGINII