EXERCIŢIU VIDEO: TONIFIT, APARATUL PENTRU TONIFIEREA MUȘCHILOR

Cu ajutorul accesoriului Tonifit de la Domyos, veți tonifia în mod eficient întreaga musculatură a corpului. Fortifiați în profunzime mușchii abdominali, bicepșii, umerii, mușchii pectorali, mușchii fesieri și coapsele. Domyos vă propune exerciții video realizate și comentate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos, astfel încât să folosiți în mod optim acest accesoriu. Descoperiți exercițiile video Domyos pentru a vă antrena corect și eficient cu ajutorul aparatului pentru tonifierea mușchilor Tonifit.

 

Pentru o eficiență sporită, ședința globală pe care o efectuați va avea o durată cuprinsă între 30 și 45 de minute, în funcție de nivelul dumneavoastră. Deoarece aceste exerciții au, în principal, scopul de a îmbunătăți anduranța musculară, vă recomandăm să lucrați în secvențe, ceea ce vă va ajuta să activați alternativ diferite grupe de mușchi.

 

Recomandări de siguranță:

În timp ce efectuați exercițiile, țineți spatele drept. În acest scop, fixați un punct precis care să vă permită să păstrați vertebrele aliniate corect. De asemenea, frânați mișcările de retur, pentru a nu brusca articulațiile, și mențineți mușchii centurii abdominale mereu încordați.

 

Exercițiu video nr. 1: fortifiați musculatura din partea superioară a corpului

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii tricepși, umerii, mușchii abdominali, mușchii bicepși, antebrațele, mușchii spatelui

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe un scaun, cu spatele drept și picioarele îndoite la 90°. Așezați aparatul Tonifit la orizontală, între scaun și spatele dumneavoastră, la nivelul omoplaților. Prindeți cele două mânere ale aparatului și trageți coatele în spate. Întindeți brațele la orizontală, drept în față, apoi reveniți la poziția inițială.

 

  • Respirația: expirați atunci când întindeți brațele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 2: tracțiuni cu brațul

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii tricepși, umerii, mușchii abdominali, mușchii bicepși, antebrațele, mușchii spatelui

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe un scaun, în poziție fixă, cu spatele drept și picioarele îndoite la 90°. Așezați aparatul Tonifit în plan vertical, de-a lungul spatelui dumneavoastră. Prindeți cu mâna dreaptă mânerul părții superioare a aparatului. Îndoiți cotul în spatele capului, până când mâna atinge gâtul. Apoi, întindeți antebrațul la maxim în sus, astfel încât brațul să fie perfect întins. Aduceți din nou brațul în poziția inițială.

 

  • Respirația: expirați atunci când întindeți brațele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, schimbând la fiecare serie brațul aflat în mișcare, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 3: basculări

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii centurii abdominale, mușchii fesieri, coapsele

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți așezat(ă) cu genunchii pe accesoriul Tonifit, ținând spatele drept. Prindeți cele două mânere ale accesoriului, ținând brațele ușor depărtate de-a lungul corpului. Veți simți o rezistență în brațe. Aplecați partea superioară a corpului spre dreapta. Brațul drept va urma mișcarea, aplecându-se spre sol. Apoi, reveniți la poziția de plecare, după care efectuați aceeași mișcare spre stânga.

 

  • Respirația: expirați atunci când efectuați mișcarea de basculare și inspirați atunci când vă întoarceți la poziția inițială.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 4: tracțiuni cu o mână

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii centurii abdominale, partea superioară a corpului, coapsele, mușchii fesieri

 

  • Efectuarea exercițiului: aparatul Tonifit este așezat în plan orizontal pe sol, în fața dumneavoastră. Cu spatele aplecat în față, dar drept, așezați genunchiul drept pe accesoriu și genunchiul stâng pe sol pentru un plus de echilibru. Apoi, apucați mânerul stâng al aparatului Tonifit. Duceți mâna la nivelul subrațului cu un gest vertical, trăgând cotul în spate.

 

  • Respirația: expirați atunci când trageți cotul în spate și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, schimbând la fiecare serie brațul aflat în mișcare, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 5: genuflexiuni

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii fesieri, coapsele, mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare stați în picioare pe aparatul Tonifit, cu spatele drept și brațele întinse de-a lungul corpului. Trageți bazinul în spate, aplecând trunchiul pentru a apuca în mâini cele două mânere ale accesoriului. Îndreptați ușor corpul, revenind la poziția inițială. Apoi, îndoiți picioarele, aplecând ușor trunchiul până când mâinile ajung la jumătatea înălțimii gambelor.

 

  • Respirația: inspirați atunci când îndoiți picioarele și expirați atunci când vă întoarceți la poziția inițială.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 6: basculări

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii centurii abdominale

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare stați în picioare pe aparatul Tonifit, cu spatele drept și brațele întinse de-a lungul corpului, ținând în mâini mânerele accesoriului. Aplecați umărul drept către dreapta, menținând bazinul pe axa inițială. Apoi, reveniți la poziția de plecare, după care aplecați-vă în partea stângă. Doar partea superioară a corpului și brațele sunt în mișcare.

 

  • Respirația: inspirați atunci când efectuați mișcarea de basculare și expirați atunci când vă întoarceți la poziția inițială.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

 

Exercițiu video nr. 7: fortifiați umerii și mușchii tricepși

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii tricepși, umerii, mușchii abdominali, mușchii bicepși, antebrațele, mușchii spatelui

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe aparatul Tonifit care este poziționat la orizontală pe sol. Țineți spatele drept, picioarele fiind îndoite și orientate în față. Picioarele nu se vor mișca în timp ce realizați exercițiul. Prindeți cele două mânere ale accesoriului, cu brațele întinse, orientate în jos. Apoi, urcați brațele la orizontală, drept în fața dumneavoastră. Reveniți la poziția inițială.

 

  • Respirația: expirați atunci când ridicați brațele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 8: întindere laterală a brațelor

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii tricepși, umerii, mușchii abdominali, mușchii bicepși, antebrațele, mușchii spatelui

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe aparatul Tonifit care este poziționat la orizontală pe sol. Prindeți cele două mânere ale accesoriului, cu brațele întinse, orientate în jos. Apoi, ridicați brațele, menținându-le întinse, până când acestea ajung la nivelul umerilor. Reveniți apoi la poziția inițială.

 

  • Respirația: expirați atunci când ridicați brațele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 9: antrenamentul mușchilor bicepși

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii bicepși, umerii, mușchii abdominali, antebrațele

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe aparatul Tonifit care este poziționat la orizontală pe sol. Prindeți cele două mânere ale accesoriului, cu brațele ușor îndoite, antebrațele fiind orientate către dumneavoastră. Ridicați mâinile, îndoind coatele, până ce acestea ating umerii. Doar antebrațele sunt în mișcare.

 

  • Respirația: expirați atunci când ridicați brațele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 10: flexiunea picioarelor

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii fesieri, coapsele, mușchii abdominali, umerii

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați piciorul drept pe aparatul Tonifit; piciorul este puțin îndoit și spatele drept. Piciorul stâng este întins în spate; vă sprijiniți cu vârful degetelor pe sol. Apucați cele două mânere ale accesoriului, cu brațele întinse, orientate în jos. Apoi, îndoiți piciorul stâng până când genunchiul atinge solul. Reveniți la poziția inițială și efectuați din nou aceeași mișcare.

 

  • Respirația: inspirați atunci când îndoiți piciorul și expirați atunci când vă întoarceți la poziția inițială.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, schimbând la fiecare serie brațul aflat în mișcare, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII