EXERCIŢIU VIDEO: BODY POWER

(5)

Accesoriul Body Power de la Domyos vă va ajuta să vă tonifiați eficient mușchii corpului. Fortifiați în întregime mușchii abdominali, bicepșii, umerii și coapsele. Domyos vă propune exerciții video, realizate și comentate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos, care vă vor ajuta să folosiți în mod optim acest accesoriu. Descoperiți exercițiile video Domyos pentru a vă antrena corect cu ajutorul accesoriului Body Power.

 

Pentru o eficiență optimă, ședința globală pe care o efectuați va avea o durată cuprinsă între 30 și 45 de minute, în funcție de nivelul dumneavoastră. Deoarece aceste exerciții au, în principal, scopul de a îmbunătăți anduranța musculară, vă recomandăm să lucrați în secvențe, ceea ce vă va ajuta să activați alternativ diferite grupe de mușchi.

 

Recomandări de siguranță:

În timp ce efectuați exercițiile, țineți spatele drept. În acest scop, fixați un punct precis care să vă permită să păstrați vertebrele aliniate corect. De asemenea, frânați mișcările de retur, pentru a nu brusca articulațiile, și mențineți mușchii centurii abdominale mereu încordați.

 

Exercițiu video nr. 1: împingeri din antebrațe

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii pectorali, umerii

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați accesoriul Body Power între antebrațe. Țineți mâinile la nivelul bărbiei și coatele la nivelul abdomenului. Presați accesoriul cu toată forța brațelor, apoi slăbiți presiunea.

 

  • Respirația: expirați atunci când strângeți coatele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 2: împingeri din coapse

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: coapsele, mușchii cvadricepși

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția așezat, puneți accesoriul Body Power între coapse, centrul acestuia fiind îndreptat spre sol. Țineți picioarele lipite unul de celălalt și strângeți accesoriul Body Power, utilizând doar forța coapselor.

 

  • Respirația: expirați atunci când strângeți coapsele și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 3: flexiune laterală

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă : mușchii cvadricepși

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe sol, cu picioarele în fața dumneavoastră, îndoite. Așezați accesoriul Body Power pe sol, lângă gamba stângă. Cu forța piciorului, exercitați o presiune pe accesoriu, apoi slăbiți presiunea și efectuați din nou aceeași mișcare.

 

  • Respirația: expirați atunci când efectuați mișcarea de flexiune și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 4: întăriți bicepșii

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii bicepși

 

  • Efectuarea exercițiului: sprijiniți accesoriul Power Body de partea dreaptă a pieptului. Mențineți accesoriul în această poziție cu mâna stângă. În același timp, ridicați brațul liber al accesoriului Body Power cu mâna dreaptă, apoi slăbiți ușor presiunea.

 

  • Respirația: expirați atunci când îndoiți brațul și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 4-6 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie. La fiecare serie veți schimba brațul aflat în mișcare.

 

Exercițiu video nr. 5: întăriți bicepșii

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii bicepși

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția așezat, țineți accesoriul Body Power în plan vertical pe pulpele picioarelor. Prindeți cu ambele mâini brațul accesoriului care nu este în contact cu picioarele. Împingeți brațul accesoriului în jos, cu ajutorul brațelor.

 

  • Respirația: expirați atunci când împingeți accesoriul Body Power și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 6: întăriți mușchii oblici

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali laterali

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați accesoriul Body Power sub brațul stâng, centrul accesoriului fiind la subraț. Stabilizați-vă poziția cu ajutorul mâinii drepte cu care prindeți brațul accesoriului care se află în contact cu trunchiul. Exercitați o presiune cu brațul stâng asupra accesoriului Body Power, astfel încât brațul dumneavoastră să se apropie de mâna dreaptă.

 

  • Respirația: expirați atunci când împingeți brațul accesoriului Body Power și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 7: menținerea coapselor în tensiune

 

  • Dificultate: nivelurile 2-3

 

  • Mușchi țintă: coapsele, mușchii cvadricepși

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția așezat, puneți accesoriul Body Power între coapse, centrul acestuia fiind orientat spre sol. Picioarele sunt ușor depărtate. Strângeți accesoriul Body Power doar prin forța coapselor. Mențineți această poziție timp de câteva secunde, apoi slăbiți presiunea.

 

  • Respirația: expirați atunci când strângeți accesoriul Body Power și mențineți această poziție; inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 8: întăriți umerii și mușchii pectorali

 

  • Dificultate: nivelurile 2-3

 

  • Mușchi țintă: mușchii pectorali, umerii

 

  • Efectuarea exercițiului: țineți fix accesoriul Body Power în fața dumneavoastră. Centrul accesoriului este aproape de piept. Exercitați o presiune asupra accesoriului cu ajutorul brațelor, apoi slăbiți presiunea.

 

  • Respirația: expirați atunci când exercitați mișcarea de presiune și inspirați atunci când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, într-un ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fieca
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Ce activitate fizică trebuie să alegeți pentru a pierde în greutate? Urmați recomandările Domyos cu ajutorul cărora veți reuși să vă definiți silueta.

(2)
FITNESS

Pentru a avea picioare frumos modelate, nimic nu se compară cu exerciţiile fizice. În plus, câteva acţiuni zilnice pot să vă ajute să atingeţi acest obiectiv la care visează orice femeie..

(2)
ÎNCEPUTUL PAGINII