EXERCIŢIU VIDEO: ABDO GAIN

(2)

Cu Abdo Gain, ameliorați intensitatea și eficiența exercițiilor de întărire a musculaturii. Domyos vă propune exerciții video realizate și comentate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos. Antrenați-vă și fortifiați în profunzime mușchii centurii abdominale. Descoperiți exercițiile video Domyos pentru a vă antrena corect la aparatul Abdo Gain.

 

Pentru o eficiență optimă, ședința globală pe care o efectuați va avea o durată cuprinsă între 30 și 45 de minute, în funcție de nivelul dumneavoastră. Deoarece aceste exerciții au, în principal, scopul de a îmbunătăți anduranța musculară, vă recomandăm să lucrați în secvențe alternative

 

Respirația: respirați normal, în ritm regulat, retrăgând cât mai mult abdomenul în timp ce expirați.

 

Repetări: realizați fiecare exercițiu de 3-5 ori, timp de 30 sau 45 de secunde, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Recomandări de siguranță:

În timp ce efectuați exercițiile, țineți spatele drept. În acest scop, fixați un punct precis care să vă permită să păstrați vertebrele aliniate corect. Mențineți centura abdominală încordată; respirația va fi regulată și uniformă pe parcursul antrenamentului.

 

Exercițiul video nr. 1: exercițiu de întărire a mușchilor din poziția așezat

  • Dificultate : nivel 1

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați-vă pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. În timp ce încordați mușchii abdominali și mențineți spatele drept, aplecați ușor bustul în spate. Păstrați această poziție timp de douăzeci-treizeci de secunde, înainte de a reveni la poziția de plecare.

 

Exercițiul video nr. 2: exercițiu de întărire a mușchilor, cu brațele întinse

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate, în timp ce țineți brațele drept în față, la orizontală. Păstrați această poziție timp de douăzeci-treizeci de secunde, înainte de a reveni la poziția de plecare.

 

Exercițiul video nr. 3: exercițiu de întărire a mușchilor cu piciorul îndoit

  • Dificultate: nivelurile 1-2

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, îndoiți piciorul drept, așezându-l peste celălalt. Gamba dreaptă va fi așezată peste genunchiul stâng.

 

  • Repetări: realizați exercițiul de 3-6 ori, timp de 30 secunde, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie. La fiecare serie veți îndoi celălalt picior.

 

Exercițiu video nr. 4: exercițiu de întărire a mușchilor cu rotație laterală

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, îndoiți piciorul drept. Gamba dreaptă va fi așezată peste genunchiul stâng. Apoi, așezați mâinile la ceafă. Efectuați o mișcare de rotație laterală. Privirea va urma mișcarea efectuată. După aceasta, reveniți la poziția de plecare, înainte de a repeta mișcarea.

 

  • Respirația: expirați în timpul mișcării de rotație și inspirați în timp ce reveniți în poziția de plecare

 

  • Repetări: realizați exercițiul de 3-6 ori, timp de 30 secunde, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie. La fiecare serie veți îndoi celălalt picior.

 

Exercițiu video nr. 5: exercițiu de întărire a mușchilor, cu piciorul suspendat

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, întindeți piciorul drept la orizontală, până când piciorul ajunge la nivelul bărbiei.

 

  • Repetări: realizați exercițiul de 3-6 ori, timp de 30 secunde, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie. La fiecare serie veți îndoi celălalt picior.

 

Exercițiu video nr. 6: exercițiu de întărire a mușchilor, cu ambele picioare suspendate

  • Dificultate: nivelurile 2-3

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, ridicați picioarele, care sunt în continuare îndoite, până ce genunchii ajung la nivelul pieptului. Mențineți această poziție, mișcându-vă cât mai puțin posibil.

 

Exercițiu video nr. 7: exercițiu de întărire a mușchilor, cu brațele întinse și picioarele suspendate

  • Dificultate: nivelurile 2-3

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, ridicați picioarele, care sunt în continuare îndoite, până ce genunchii ajung la nivelul pieptului. Apoi, întindeți brațele la orizontală. Va fi mai dificil să vă păstrați echilibrul decât în cazul exercițiului precedent, ceea ce va duce la o încordare mai mare a mușchilor.

 

Exercițiu video nr. 8: exercițiu de întărire a mușchilor, cu picioarele întinse alternativ

  • Dificultate: nivelurile 2-3

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, întindeți piciorul stâng și ridicați-l până când ajunge la nivelul pieptului. În același timp, ridicați piciorul drept de pe sol și aduceți călcâiul cât mai aproape de mușchii fesieri. Mențineți această poziție, mișcându-vă cât mai puțin posibil.

 

  • Repetări: realizați exercițiul de 3-6 ori, timp de 30 secunde, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie, întinzând, respectiv îndoind, de fiecare dată, celălalt picior.

 

Exercițiu video nr. 9: exercițiu de întărire a mușchilor, cu picioarele întinse și îndoite

  • Dificultate: nivelul 3

 

  • Mușchi țintă: centura abdominală

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezat pe Abdo Gain; picioarele sunt îndoite și tălpile picioarelor sunt poziționate în întregime pe sol. Încordați mușchii abdominali și lăsați-vă ușor pe spate. Încrucișați brațele la nivelul umerilor pentru un plus de echilibru. După ce poziția devine stabilă, întindeți piciorul drept și ridicați-l până când ajunge la nivelul pieptului. Apoi, îndoiți piciorul stâng și așezați partea laterală a piciorului pe genunchiul drept. Mențineți această poziție, mișcându-vă cât mai puțin posibil.

 

  • Repetări: realizați exercițiul de 3-6 ori, timp de 30 secunde, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie, întinzând, respectiv îndoind, de fiecare dată, celălalt picior.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
EPUIZAT ÎN CURÂND
Abdo Gain
de la
94.90 RON69.90 RON*
    FITNESS
    conseils-cross-exercice-exercices-videos-abdogaintrainer

    Fragmente video în care sunt prezentate exercițiile pe care le puteți efectua cu ajutorul aparatului Abdo Gain Trainer, accesoriul indispensabil pentru întărirea centurii abdominale. Domyos vă însoțește în practicarea exercițiilor de tonifiere.

    (2)
    MULTISPORTURI

    Este bine să reduceți numărul de calorii pe care le consumați zilnic.Dar este încă și mai bine să abordați cu rigurozitate acest obiectiv, aplicând toate metodele pentru a-l atinge.

    (15)
    ÎNCEPUTUL PAGINII