EXERCIŢII VIDEO: SUPORT GYM BALL

(1)

Suportul Gym Ball de la Domyos este un accesoriu conceput pentru a vă conferi un plus de stabilitate în timpul exercițiilor efectuate cu mingea Gym Ball. Cu ajutorul diferitelor exerciții video, realizate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos, vă veți fortifia mușchii abdominali, coapsele și mușchii fesieri și vă veți îmbunătăți în același timp echilibrul. Descoperiți exercițiile video pe care vi le propunem pentru a vă antrena în mod corect utilizând suportul pentru mingea Gym Ball și pentru a vă tonifia întregul corp, în deplină siguranță.

 

Pentru o eficiență optimă, ședința globală pe care o efectuați va avea o durată cuprinsă între 30 și 45 de minute, în funcție de nivelul dumneavoastră. Deoarece aceste exerciții au, în principal, scopul de a îmbunătăți anduranța musculară, vă recomandăm să lucrați în secvențe, ceea ce vă va ajuta să activați alternativ diferite grupe de mușchi.

 

Recomandări de siguranță: În timp ce efectuați exercițiile, țineți spatele drept și respirați regulat și continuu.

 

Exercițiu video nr. 1: Exercițiu de încordare a mușchilor

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezați genunchii pe sol și antebrațele pe mingea Gym Ball. Întindeți picioarele, mențineți această poziție timp de 15 secunde, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: nu uitați să respirați regulat și continuu pe întreaga durată a exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 15 de secunde, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 15 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 2: Mușchii fesieri

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: coapsele, mușchii fesieri

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați mingea Gym Ball în laterala dumneavoastră, cu un genunchi pe sol; întindeți celălalt picior. Ridicați piciorul întins și reveniți la poziția de plecare. Apoi, efectuați aceeași mișcare cu celălalt picior.

 

  • Respirația: inspirați atunci când ridicați piciorul și expirați atunci când coborâți piciorul pe sol.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.
     

 

Exercițiu video nr. 3: Exercițiu de relaxare

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți în picioare, având mingea Gym Ball în fața dumneavoastră. Așezați-vă peste mingea Gym Ball, astfel încât corpul să ia forma acesteia. Mențineți această poziție timp de 15 secunde, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: nu uitați să respirați regulat și continuu pe întreaga durată a exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 2 ori, câte 15 secunde.

 

Exercițiu video nr. 4: Exercițiu de relaxare

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți așezat pe o parte pe mingea Gym Ball, cu picioarele îndoite în unghi drept, astfel încât bazinul și genunchii să se afle pe aceeași axă. Întindeți-vă pe spate pe mingea Gym Ball, astfel încât corpul să ia forma mingii. Mențineți această poziție timp de 15 secunde, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: nu uitați să respirați regulat și continuu pe întreaga durată a exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul de 2 ori, câte 15 secunde.

 

Exercițiu video nr. 5: Exercițiu de încordare a mușchilor

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali, coapsele

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți întins pe sol, stând la o distanță care vă va permite să așezați călcâiele pe mingea Gym Ball și să țineți picioarele întinse. Întindeți picioarele și așezați călcâiele pe mingea Gym Ball, cu brațele de-a lungul corpului. Ridicați bazinul, apoi reveniți la poziția de plecare. 

 

  • Respirația: inspirați atunci când ridicați bazinul și expirați atunci când reveniți la poziția de plecare.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 6: Exercițiu de încordare a mușchilor

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali, umerii

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, genunchii și mâinile sunt în contact cu solul. Așezați-vă cu picioarele întinse pe Gym Ball, țineți brațele întinse și mențineți această poziție timp de 15 secunde, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: nu uitați să respirați regulat și continuu pe întreaga durată a exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 15 secunde, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 15 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 7: Echilibru

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți în picioare, mingea Gym Ball fiind în fața dumneavoastră. Așezați genunchii pe mingea Gym Ball, țineți spatele drept, apoi apropiați mâinile una de cealaltă și mențineți această poziție timp de 15 secunde. Reveniți apoi la poziția inițială.

 

  • Respirația: nu uitați să respirați regulat și continuu pe întreaga durată a exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 15 secunde, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 15 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Pompă Fit Ball
14.90 RON*
4.80 / 5 5 Păreri
    YOGA

    Care este cel mai bun accesoriu pentru a vă regăsi starea de bine și a scăpa de neplăcutele calorii? Mingea de gimnastică! Descoperiți-i secretele pentru a avea din nou un abdomen plat.

    (1)
    FITNESS

    Mingea Gym Ball de la Domyos este un accesoriu care contribuie la tonifierea mușchilor, cu ajutorul diferitelor exerciții video pe care vi le propunem. Aceste exerciții video sunt realizate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos; ele vă vor ajuta să vă întăriți mușchii abdominali, coapsele și mușchii fesieri, prin intermediul unui antrenament de fortifiere musculară, în ritm propriu. Descoperiți exercițiile video pe care vi le propunem pentru a vă antrena în mod corect utilizând mingea Gym Ball și pentru a vă tonifia întregul corp.

    (2)
    ÎNCEPUTUL PAGINII