EXERCIŢII VIDEO: MINGEA SOFT BALL

Mingea Soft Ball este un accesoriu care contribuie la tonifierea mușchilor, cu ajutorul diferitelor exerciții video pe care vi le propunem. Aceste exerciții video, realizate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos, vă vor ajuta să vă întăriți mușchii abdominali, coapsele, mușchii bicepși și spatele, dar și să aveți un plus de flexibilitate prin intermediul unui antrenament de fortifiere musculară, realizat în ritm propriu. Descoperiți exercițiile video pe care vi le propunem pentru a vă antrena în mod corect utilizând mingea Soft Ball și pentru a vă tonifia corpul.

 

Pentru o eficiență optimă, ședința globală pe care o efectuați va avea o durată cuprinsă între 30 și 45 de minute, în funcție de nivelul dumneavoastră. Deoarece aceste exerciții au, în principal, scopul de a îmbunătăți anduranța musculară, vă recomandăm să lucrați în secvențe, ceea ce vă va ajuta să activați alternativ diferite grupe de mușchi.

 

Recomandări de siguranță: în timp ce efectuați exercițiile, țineți spatele drept și respirați regulat și continuu.

 

Exercițiu video nr. 1: Tonifierea mușchilor fesieri

 

  • Dificultate: Nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii fesieri

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți așezat pe covoraș, cu picioarele îndoite și genunchii alăturați; așezați mingea Softball între genunchi și întindeți-vă pe spate pe covoraș. Ținând brațele de-a lungul corpului, ridicați bazinul, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: inspirați atunci când sunteți în poziția de plecare și expirați atunci când ridicați bazinul.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 2: Tonifierea mușchilor pectorali, a umerilor

 

  • Dificultate: Nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii pectorali, umerii.

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți în picioare pe covoraș, cu picioarele ușor depărtate; țineți mingea Softball între mâini. Strângeți mingea Softball cu mâinile, apoi slăbiți mișcarea.

 

  • Respirația: inspirați atunci când strângeți mingea Softball și expirați atunci când slăbiți mișcarea.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 3: Mușchii abdominali

 

  • Dificultate: Nivel 1

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți așezat pe covoraș, cu picioarele îndoite, alăturate; țineți mingea Soft Ball între mâini. Rotiți trunchiul spre stânga, reveniți la centru, apoi rotiți trunchiul spre dreapta. Țineți spatele drept pe întreaga durată a exercițiului.

 

  • Respirația: inspirați atunci când rotiți trunchiul și expirați atunci când reveniți la centru.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 4: Mușchii abdominali

 

  • Dificultate: Nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți așezat pe covoraș, cu picioarele îndoite și genunchii alăturați. Așezați mingea Softball între genunchi și ridicați picioarele astfel încât genunchii și șoldurile să fie pe aceeași linie. Întindeți brațele drept în față și mențineți această poziție 15 secunde, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: respirați corect pe toată durata exercițiului și expirați profund.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 5: Mușchii fesieri

 

  • Dificultate: Nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii fesieri, coapsele, mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți întins pe covoraș, cu picioarele îndoite și genunchii alăturați; așezați mingea Softball sub tălpi. Ținând brațele de-a lungul corpului, ridicați bazinul, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: inspirați atunci când ridicați bazinul și expirați atunci când reveniți la poziția de plecare.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 6: Mușchii abdominali

 

  • Dificultate: Nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți întins pe covoraș, cu picioarele îndoite de la genunchi și ridicate de pe sol; așezați mingea Soft Ball sub genunchi și susțineți-o cu ajutorul gleznelor și al coapselor. Aduceți genunchii către piept și ridicați bazinul pentru a termina mișcarea, apoi reveniți la poziția inițială.

 

  • Respirația: inspirați atunci când aduceți genunchii la piept și ridicați bazinul și expirați atunci când reveniți la poziția de plecare.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 7: Mușchii abdominali

 

  • Dificultate: Nivelurile 2-3

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți întins pe covoraș pe o parte a corpului; îndoiți cotul pentru a vă sprijini mai bine; țineți un picior îndoit pe covoraș, celălalt picior fiind întins, după care așezați mingea Softball sub trunchi. Ridicați trunchiul, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: inspirați atunci când ridicați trunchiul și expirați atunci când reveniți la poziția de plecare.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 secunde, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 15 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 8: Fortifierea mușchilor abdominali și a coapselor

 

  • Dificultate: Nivel 3

 

  • Mușchi țintă: coapsele, mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți întins pe covoraș; așezați un picior pe mingea Softball, ținându-l îndoit, în timp ce întindeți celălalt picior în sus. Ridicați bazinul și mențineți această poziție timp de 15 secunde, apoi reveniți la poziția de plecare.

 

  • Respirația: respirați corect pe toată durata exercițiului și expirați profund.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 secunde, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 15 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 9: Antrenamentul mușchilor bicepși și tricepși

 

  • Dificultate: Nivel 3

 

  • Mușchi țintă : mușchii bicepși, mușchii tricepși, mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți cu fața la covoraș, ținând genunchii pe sol și gambele ridicate; sprijiniți-vă mâinile pe mingea Softball. Coborâți spre sol, îndoind brațele și contractând mușchii abdominali, apoi reveniți la poziția de plecare. Țineți spatele drept în timp ce efectuați acest exercițiu.

 

  • Respirația: inspirați atunci când coborâți spre sol și expirați atunci când reveniți la poziția de plecare.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 10: Mușchii abdominali

 

  • Dificultate: Nivel 3

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți întins pe covoraș; așezați un prosop făcut sul la nivelul părții inferioare a spatelui și țineți mingea Soft Ball între mâini. Cu brațele întinse, ridicați ușor trunchiul și aduceți mingea Softball până la picioare, apoi reveniți ușor la poziția de plecare. Vă recomandăm să țineți spatele curbat atunci când efectuați această mișcare.

 

  • Respirația: inspirați atunci când aduceți mingea Soft Ball la picioare și expirați atunci când reveniți ușor la poziția de plecare.

 

  • Repetări: efectuați 2-3 serii de 15 repetări, în funcție de nivelul dumneavoastră, cu 30 de secunde timp de odihnă după fiecare serie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Minge Soft Ball Pilates
18.90 RON*
4.30 / 5 270 Păreri
    Minge Soft Albastru 26 cm
    18.90 RON*
    4.30 / 5 270 Păreri
      ÎNCEPUTUL PAGINII