EXERCIŢII VIDEO: CĂRĂMIDA YOGA

Cărămida Yoga este un accesoriu care vă ajută să practicați Yoga.  Pentru a folosi în mod eficient Cărămida Yoga, vă propunem exerciții video realizate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos care vă vor conferi un plus de flexibilitate, practicând yoga în mod progresiv. Descoperiți exercițiile video pe care vi le propunem pentru a vă antrena în mod corect utilizând Cărămida Yoga și pentru a avea un corp mai flexibil.

 

Pentru o eficiență optimă, ședința globală pe care o efectuați va avea o durată cuprinsă între 45 și 60 de minute, în funcție de nivelul dumneavoastră. Aceste exerciții au scopul de a ajuta la întinderea mușchilor și de a vă conferi un corp mai flexibil. Pentru realizarea acestor exerciții, timpul de practică se măsoară în număr de respirații.

 

Recomandări de siguranță: în timp ce efectuați exercițiile, verificați dacă nu există alte obiecte pe covoraș (prosopul, sticla de apă) și efectuați exercițiile cu picioarele goale pentru a nu aluneca în timpul antrenamentului.

 

Exercițiu video nr. 1: Exercițiu cu picioarele depărtate în față

 

  • Dificultate: nivel 1

 

  • Efectuarea exercițiului: așezați cărămida pe covorașul pentru yoga și așezați-vă deasupra ei; depărtați picioarele și întindeți-le. Veți depărta picioarele mai mult sau mai puțin, în funcție de nivelul de flexibilitate pe care îl aveți.

 

  • Respirația: în timpul exercițiilor de yoga, respirați doar pe nas; nu uitați să respirați regulat și continuu pe toată durata exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 3-5 respirații, în funcție de nivelul dumneavoastră.

 

Exercițiu video nr. 2: Flexiune în față

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți în picioare pe covoraș; așezați cărămida în fața dumneavoastră și depărtați cât mai mult picioarele. Coborâți ușor trunchiul, astfel încât capul să ajungă cât mai aproape de cărămidă și prindeți gleznele cu mâinile. Apoi, urcați din nou corpul, revenind la poziția inițială. În cazul în care simțiți că puteți merge mai departe, puteți repeta exercițiul, așezând cărămida pe lungime.

 

  • Respirația: în timpul exercițiilor de yoga, respirați doar pe nas; nu uitați să respirați regulat și continuu pe toată durata exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 3-5 respirații, în funcție de nivelul dumneavoastră.

 

Exercițiu video nr. 3: Poziția așezat

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, așezați două cărămizi una peste cealaltă stând cu genunchii pe sol. Așezați-vă pe cărămizi și împreunați mâinile. Mențineți această poziție timp de 3-5 respirații, apoi renunțați la una dintre cărămizi. Mențineți această poziție timp de 3-5 respirații, apoi renunțați și la a doua cărămidă.

 

  • Respirația: în timpul exercițiilor de yoga, respirați doar pe nas; nu uitați să respirați regulat și continuu pe toată durata exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 3-5 respirații, în funcție de nivelul dumneavoastră.

 

Exercițiu video nr. 4: Poziția peștelui

 

  • Dificultate: nivel 3

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți întins pe covoraș, cu picioarele îndoite; așezați o cărămidă pe muchie, la nivelul părții superioare a spatelui. Coborâți ușor spatele spre cărămidă, până când acesta se sprijină pe ea. Lăsați capul ușor pe spate și mențineți această poziție timp de 3-5 respirații. Apoi, reveniți la poziția de plecare, întinzând ușor spatele. 

 

  • Respirația: în timpul exercițiilor de yoga, respirați doar pe nas; nu uitați să respirați regulat și continuu pe toată durata exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 3-5 respirații, în funcție de nivelul dumneavoastră.

 

Exercițiu video nr. 5: Triunghiul invers

 

  • Dificultate: nivel 3

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți în picioare pe covoraș; așezați piciorul stâng întins în față și poziționați cărămida lângă piciorul stâng, pe înălțime. Așezați piciorul drept la distanță, mai în spate, astfel încât să depărtați larg picioarele. Întindeți brațele în lateral și atingeți cărămida cu mâna dreaptă, rotind trunchiul. Mențineți această poziție timp de 3-5 respirații, apoi reveniți la poziția inițială. După ce ați efectuat exercițiul, realizați aceeași mișcare schimbând picioarele și așezând cărămida lângă celălalt picior. 

 

  • Respirația: în timpul exercițiilor de yoga, respirați doar pe nas; nu uitați să respirați regulat și continuu pe toată durata exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 3-5 respirații, în funcție de nivelul dumneavoastră.

 

Exercițiu video nr. 6: Echilibru lateral

 

  • Dificultate: nivel 3

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare sunteți în picioare în sensul lungimii covorașului; așezați câte o cărămidă, pe toată suprafața acesteia, pe cele două colțuri ale covorașului aflate în fața dumneavoastră. Aplecați-vă ușor spre sol, întinzând bine spatele și așezați mâinile pe cele două cărămizi. Apoi, faceți un salt ușor și așezați picioarele întinse în spate; sprijiniți-vă pe vârful picioarelor și încordați corpul. Apoi, așezați tălpile în întregime pe covoraș, ridicând bazinul și ducând capul către coapse; sunteți în poziția câinelui cu capul în jos. Mențineți această poziție timp de 3-5 respirații, apoi reveniți la poziția de plecare, întinzând ușor spatele, terminând cu ceafa și capul.

 

  • Respirația: în timpul exercițiilor de yoga, respirați doar pe nas; nu uitați să respirați regulat și continuu pe toată durata exercițiului.

 

  • Repetări: efectuați exercițiul în 2-3 serii de 3-5 respirații, în funcție de nivelul dumneavoastră.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Cărămidă Plută Yoga
54.90 RON*
4.40 / 5 16 Păreri
    YOGA
    conseils-yoga-exercice-exercices-videos-sangle-yoga

    Vă invităm să descoperiți Banda pentru yoga de la Domyos, accesoriul care vă va permite să aveți mai multă flexibilitate, pentru a practica yoga în mod progresiv.

    (2)
    YOGA
    conseils-yoga-astuce-yoga-en-vacances

    Yoga în vacanţă e la modă şi sejururile care vă propun stagii de yoga sunt din ce în ce mai frecvente. Nu mai ezitaţi şi înscrieţi-vă la un asemenea stagiu pentru a savura perioada verii între relaxare şi meditaţie…

    ÎNCEPUTUL PAGINII