EXERCIŢII VIDEO: AB WHEEL

Antrenamentul cu ajutorul discului AB WHEEL vă va ajuta să vă fortifiați rapid și eficient centura abdominală. Astfel, cu acest accesoriu, veți avea posibilitatea de a vă întări musculatura umerilor și tricepșii. Domyos vă propune două exerciții video, realizate și comentate în parteneriat cu antrenorii sportivi din cadrul Clubului Domyos, care vă vor ajuta să folosiți cât mai eficient discul AB Wheel.

 

Recomandări de siguranță:

În timp ce efectuați exercițiile, țineți spatele drept. În acest scop, fixați un punct precis care să vă permită să păstrați vertebrele aliniate corect. De asemenea, frânați mișcările de retur, pentru a nu brusca articulațiile, și mențineți mușchii centurii abdominale mereu încordați.

 

Exercițiu video nr. 1: mișcare din bazin

 

  • Dificultate: nivel 2

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali, umerii și tricepșii

 

  • Efectuarea exercițiului: sprijiniți gambele pe bara aparatului AB Wheel. Picioarele sunt întinse, iar spatele este drept, perpendicular pe partea inferioară a corpului. Brațele sunt întinse de-a lungul trunchiului; doar mâinile sunt în contact cu solul. Împingeți bazinul în față și efectuați mișcarea de retur, prin rularea discului. Reveniți ușor la poziția de plecare. Cu cât veți întinde mai mult corpul, cu atât mai mare va fi efortul depus.

 

  • Respirația: inspirați atunci când împingeți bazinul și expirați când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, în ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.

 

Exercițiu video nr. 2: fortifiați mușchii abdominali

 

  • Dificultate: nivel 3

 

  • Mușchi țintă: mușchii abdominali, umerii și tricepșii

 

  • Efectuarea exercițiului: în poziția de plecare, sunteți cu fața îndreptată în jos, genunchii fiind așezați pe covorul gros furnizat împreună cu aparatul. Prindeți cu mâinile aparatul de forță. Deplasați-vă în față, prin rularea discului, înainte de a reveni la poziția inițială. Cu cât veți întinde mai mult corpul, cu atât mai mare va fi efortul depus.

 

  • Respirația: inspirați atunci când întindeți corpul și expirați când efectuați mișcarea de retur.

 

  • Repetări: de 3-5 ori, timp de 30 de secunde, în ritm susținut, cu 30 de secunde timp de recuperare după fiecare serie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Disc Ab Wheel
39.90 RON*
4.40 / 5 240 Păreri
    Saltea Fitness Pliabilă
    39.90 RON*
    4.00 / 5 507 Păreri
      FITNESS

      Fragmente video în care sunt prezentate exercițiile pe care le puteți efectua cu ajutorul aparatului Abdo Gain, accesoriul indispensabil pentru întărirea centurii abdominale. Domyos vă însoțește în practicarea exercițiilor de tonifiere.

      (2)
      ÎNCEPUTUL PAGINII