ESTE TIMPUL SĂ FIȚI DIN NOU ÎN FORMĂ!

(1)

Odată cu vremea frumoasă, vă propuneți să fiți din nou în formă și să faceți mișcare?Încărcați-vă bateriile și faceți-vă plinul cu energie, urmând recomandările de mai jos, pentru a fi din nou în formă!

 

1.Intrați în formă în mod progresiv

În viața de zi cu zi, putem începe prin a adopta gesturi care să ne determine să facem mișcare și să consumăm energie cu ușurință.Urcați pe scări mai degrabă decât să luați liftul, mergeți cu bicicleta, de îndată ce se face vreme frumoasă, pe trasee de scurtă durată, regăsiți plăcerea mersului pe jos, coborând din autobuz cu câteva stații înainte… Există multiple ocazii în viața de zi cu zi; nu trebuie decât să profitați de acestea!

 

2.Regăsiți motivația făcând sport în grup

În cazul în care decideți să practicați din nou sport, este întotdeauna mai motivant să faceți sport în doi sau într-un grup de prieteni.În cazul în care faceți sport în grup, vă puteți încuraja reciproc, transformând ședințele de antrenament în adevărate întâlniri între prieteni.Este mai ușor să vă țineți de programul de antrenament, reluând activitatea sportivă și să uitați, astfel, de efort.Astfel, faceți din antrenament un moment plăcut, pe care îl împărtășiți cu ceilalți.Este ideal să vă antrenați în tandem, cu o persoană a cărei condiție fizică este apropiată de a dumneavoastră.

 

3.Apelați la un antrenor pentru a face sport eficient

Pentru a fi din nou în formă, nu există nimic mai indicat decât să apelați la un antrenor sportiv pentru a vă redefini obiectivele și pentru a adopta un program adaptat. Dacă veți apela la un ajutor personalizat, veți avea parte de o experiență uimitoare, care vă va ajuta să fiți mai motivat și să vă antrenați având un scop precis, bine definit.

 

4.Reluați sportul, chiar la dumneavoastră acasă

Nu este ușor să vă antrenați la domiciliu; pentru a face acest lucru, trebuie să aveți o voință de fier, deoarece vă descurajați mai repede atunci când vă aflați singur în fața obiectivelor.Totuși, acest lucru este practic, în cazul în care nu aveți la dispoziție timpul necesar pentru a ajunge în mod regulat în clubul nostru sportiv.Accesoriile de mici dimensiuni, cum ar fi halterele, elasticul sau aparatele mici, precum mini stepperul, sunt foarte utile pentru a continua să vă antrenați la domiciliu.Ascultați muzica preferată sau urmăriți emisiunea preferată la televizor; orice mijloc este potrivit pentru a vă motiva și a păstra ritmul!

 

5.Fixați-vă obiective realiste

Trebuie să vă spuneți în permanență că nu trebuie să așteptați rezultate imediate și că, dacă veți ști să așteptați, vă veți atinge obiectivele!Dați dovadă de răbdare și nu fixați ștacheta prea sus; stabiliți-vă obiectivele în funcție de propria condiție fizică.Cu timpul, veți fi într-o formă mai bună și vă veți simți din ce în ce mai bine după ce ați reluat sportul.

 

6.Reluați activitatea sportivă în ritm propriu

În cazul în care doriți să accelerați ritmul, riscați să suferiți leziuni. Ascultați-vă propriul corp, nu uitați de articulații; este inutil să vă forțați pentru a bate recorduri; așadar, reluați treptat activitatea sportivă.În funcție de sportul pe care îl veți alege, stabiliți-vă un program de reluare a antrenamentelor în ritm propriu, după care acordați-vă un interval de recuperare, fără a vă grăbi.Nu uitați să profitați de somnul reparator care vă asigură o formă perfectă!

 

7.Alegeți momentul potrivit

Respectați-vă corpul! Este foarte important să țineți cont de propriul corp și să vă respectați ceasul biologic.Nu vă recomandăm să faceți sport imediat după masă sau seara, înainte de culcare, deoarece veți putea resimți dureri.De asemenea, nu uitați să vă hidratați înainte, în timpul și după efort.

 

8.Nu uitați să faceți exerciții de întindere

Este esențial să vă protejați mușchii!Exercițiile de întindere sunt extrem de recomandate înainte și după efort, mai ales atunci când reîncepeți o activitate sportivă.Acordând atenție acestei etape, veți evita orice risc de rănire și nu veți suferi de febră musculară!Exercițiile sunt diverse și variate; va trebui să alegeți acele exerciții care completează activitatea dumneavoastră sportivă.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Set Haltere Musculatură 10 Kg
59.90 RON*
4.10 / 5 27 Păreri
    MULTISPORTURI
    conseils-cross-astuce-faire-du-sport-a-deux

    Ezitaţi să faceţi sport împreună cu partenerul/partenera dumneavoastră pentru a petrece mai mult timp împreună? Sportul în cuplu este formula câştigătoare; specialiştii Domyos vă explică avantajele sale!

    FITNESS
    conseils-5-astuces-pour-faire-du-sport-a-la-maison

    Nu este întotdeauna ușor să găsim timpul necesar pentru a practica sport.În acest caz, de ce să nu încercăm să facem sport acasă?Domyos vă oferă câteva idei pentru a face sport chiar la dumneavoastră acasă, în ritm propriu…

    ÎNCEPUTUL PAGINII