DE CE ESTE IMPORTANT ANTRENAMENTUL DE FORȚĂ PENTRU A SLĂBI?

În cazul în care obiectivul dumneavoastră este acela de a pierde în greutate, antrenamentul de forță se poate dovedi extrem de util.Cum putem explica acest lucru?Vă invităm să descoperiți în acest articol toate răspunsurile la întrebările dumneavoastră.

 

Care este principiul de bază pentru a pierde în greutate?

Pentru a pierde în greutate, trebuie să vă obligați organismul să consume energie din rezervele de grăsime. Cum anume?Folosindu-vă de frecvența cardiacă! Frecvența cardiacă poate fi stimulată printr-o activitate precum alergarea pe bandă, mersul pe bicicleta de apartament sau pe bicicleta eliptică, dar și cu ajutorul exercițiilor de forță. Atunci când frecvența este stimulată cu ajutorul exercițiilor de forță, antrenamentul va prezenta un dublu avantaj, deoarece va contribui la construirea fibrei musculare, ceea ce vă va permite să accelerați pierderea în greutate.

 

Cum puteți slăbi folosindu-vă de frecvența cardiacă

În mod general, frecvența cardiacă la care organismul va consuma o cantitate maximă de grăsimi corespunde unei medii de 70-80% din frecvența cardiacă maximă. În mod teoretic, în cazul unui bărbat, frecvența cardiacă de antrenament va corespunde următoarei formule:220- vârsta, apoi la 70-80% din rezultat (în cazul femeilor, 226- vârsta).De reţinut: atunci când vorbim despre medie, acest lucru înseamnă că vă puteți situa mai jos sau mai sus de aceasta pe parcursul antrenamentului pe care îl efectuați.De fapt, ritmul dumneavoastră cardiac se va adapta la efort și nu va fi blocat, ca un contor al vitezei!

 

Cum vă poate ajuta antrenamentul de fortifiere a mușchilor să pierdeți în greutate?

Orice activitate cardio, precum alergarea sau mersul cu bicicleta eliptică, contribuie la pierderea în greutate, dar faptul că asociați la aceasta un antrenament de fortifiere a mușchilor vă va ajuta să obțineți rezultate mai bune. Cum poate fi explicat acest lucru?

  • Cu cât musculatura se dezvoltă mai mult, cu atât cantitatea de calorii consumate este mai mare.Astfel, 500 g de mușchi în plus provoacă arderea unui număr mediu de 100 kcal.

  • Exercițiile de fortifiere a mușchilor vă vor ajuta să scăpați de grăsime și să vă păstrați masa musculară, atât de prețioasă.

  • Antrenamentul de forță care ajută la pierderea în greutate este antrenamentul de anduranță: 6-8 serii, 15-30 repetări, cu perioade scurte de recuperare după fiecare serie (15-45 secunde).Va trebui să găsiți o greutate care să vă ajute să consumați energie și să efectuați toate seriile și toate repetările.Acest antrenament trebuie să dureze între 30 de minute și 1 oră.

  • Exercițiile care vă permit să ardeți un număr mai mare de calorii sunt exercițiile funcționale, care solicită mușchii mari:gambele, spatele, pieptul, mușchii fesieri = squat, tracțiuni, flotări, împingeri la piept și ridicări de la sol…

 

Cum puteți slăbi cu ajutorul antrenamentului de fortifiere musculară?

Pentru început, realizați secvențe de antrenament care să includă exerciții cardio în proporție de 75% și exerciții de forță în proporție de 25%. După mai multe săptămâni, veți putea trece la un raport 50/50.Cum puteți face acest lucru?Aveți la dispoziție 2 posibilități:

  • Repartizarea este realizată în funcție de timp:de exemplu: pentru o ședință de antrenament cu durata de 1 oră, efectuați exerciții cardio timp de 45 de minute, urmate de 15 minute de exerciții de forță.

  • Repartizarea este realizată în funcție de alegerea exercițiilor:de exemplu: 75% exerciții cardio și 25% exerciții de forță (antrenament de tipul circuit training).

 

 

Atenție! Rezultatele așteptate se bazează pe antrenament în proporție de 50% și pe regimul alimentar, în proporție de 50%!Este evident că, dacă faceți sport, nu înseamnă că trebuie să mâncați mai mult, mai dulce sau mai gras.Activitatea fizică, prin ea însăși, nu scuză excesele alimentare; așadar, dacă doriți să slăbiți, nu uitați să adoptați un regim alimentar sănătos și echilibrat (proteine, legume, feculenți, în proporție de 1/3 pentru fiecare); mâncați fructe pentru a vă face plinul de vitamine și nu ronțăiți între mese.În cazul în care consumați mai multe calorii decât are nevoie organismul (în medie, 2000 de calorii pe zi, în cazul unei femei, 2500 de calorii pe zi, în cazul unui bărbat), activitatea fizică nu va fi suficientă pentru a consuma caloriile în exces.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Set Gantere 20 Kg
169.90 RON*
23 Păreri
    ÎNCEPUTUL PAGINII