DEZVOLTAREA MUSCULATURII ÎNAINTE DE PERIOADA VERII

Vara se apropie cu paşi repezi şi, ca în fiecare an, v-aţi dori să câştigaţi în masă musculară pentru a vă sculpta corpul şi a deveni un veritabil Apollo? Aţi început probabil să pierdeţi în greutate câteva kilograme dizgraţioase, dar constataţi că din punct de vedere muscular, mai aveţi încă de lucrat. Grăsimile care au dispărut nu sunt suficiente pentru a avea un corp omogen şi estetic.

Nu v-au mai rămas decât câteva luni, poate chiar câteva săptămâni, înainte de a merge la plajă; profitaţi aşadar de această perioadă pentru a vă antrena în mod corect. Nu este întotdeauna uşor să vă antrenaţi atunci când nu aveţi un antrenor sportiv care să vă consilieze…

                                         

Este posibilă dezvoltarea musculaturii într-un timp atât de scurt?

În această perioadă de doar câteva luni, vă puteţi dezvolta musculatura şi transforma silueta. Pentru a avea un corp perfect, este esenţial să respectaţi mai multe reguli. Trei factori indisociabili vă vor permite să câştigaţi în masă musculară şi să obţineţi un corp de vis : antrenamentul, alimentaţia şi recuperarea. Fără a respecta oricare din aceste trei principii, progresul dumneavoastră va fi relativ redus.

Urmaţi aceste câteva sfaturi pentru a obţine o musculatură bine definită.

 

1 - Concentraţi-vă asupra corpului în ansamblu

Pentru a obţine o siluetă perfectă, veţi avea tendinţa de a vă focaliza doar asupra muşchilor cei mai vizibili, cei pe care aţi dori să-i afişaţi cu mândrie celor din jur. Totuşi, vă recomandăm să adoptaţi un antrenament pentru toate grupele musculare pentru a păstra un echilibru muscular. Un antrenament muscular prea focalizat poate conduce la eventuale leziuni. Diversificând exerciţiile şi antrenând întregul corp, veţi obţine o mai bună stimulare hormonală: musculatura dumneavoastră va fi astfel pregătită pentru o dezvoltare mai accelerată.

 

În mod evident, doriţi să creşteţi semnificativ volumul unor anumiţi muşchi pentru a părea mai musculos pe plajă, dar vă recomandăm să vă reamintiţi faptul că fără această dezvoltare la nivel global, nu veţi obţine niciodată o forţă musculară.

 

 

Reduceţi durata şedinţelor de antrenament: în general, nu depăşiţi o oră şi treizeci de minute de antrenament, faza de încălzire fiind inclusă. Efectuaţi mai degrabă sesiuni scurte de antrenament, dar intense, în urma cărora veţi obţine mai multe rezultate decât în urma antrenamentelor lungi unde corpul este treptat epuizat. Folosiţi un echipament adaptat dezvoltării musculaturii.

Pentru un program optim de antrenament, apelaţi la un antrenor sportiv.

 

2 - Alimentaţi-vă echilibrat

În această perioadă, variaţi alimentaţia asigurând funcţionarea eficientă a organismului şi, în consecinţă, a muşchilor. Un regim echilibrat participă la creşterea volumului masei musculare şi la îmbunătăţirea aspectului muşchilor. Dacă consumaţi prea multe grăsimi şi dacă muşchii dumneavoastră nu sunt încă suficient de dezvoltaţi, vă va fi dificil să obţineţi o musculatură bine definită. Grăsimea corporală nu va reprezenta un avantaj pentru dumneavoastră atunci când veţi fi cu bustul gol, deoarece veţi părea voluminos, dar fără a vă putea lăuda cu o musculatură armonioasă.

 

3 - Odihniţi-vă corpul

Nu neglijaţi fazele de recuperare, deoarece ele sunt indispensabile în vederea unei bune dezvoltări musculare. În afara acestor perioade de antrenament, oferiţi-i corpului dumneavoastră timp pentru a se odihni şi faceţi pauze pentru a vă destinde ori de câte ori puteţi.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Gantere Sand Disc 5kg
69.90 RON*
4.90 / 5 11 Păreri
    Haltere Weighted Bag 20 Kg
    329.00 RON*
    4.00 / 5 6 Păreri
      FITNESS
      conseils-20-minutes-pour-un-coprs-dathlete

      Cum puteţi să ardeţi rapid grăsimile? Cu ajutorul metodei de antrenament de forță Tabata, puteți scăpa de masa de grăsime, păstrându-vă, în același timp, masa musculară.

      ÎNCEPUTUL PAGINII