CUM VĂ PUTEȚI RESPECTA OBIECTIVELE SPORTIVE DE ÎNCEPUT DE AN?

(1)

Este posibil ca obiectivele noastre de la începutul lunii ianuarie să fie numeroase și, totuși, nu este o regulă ca acestea să fie urmate neapărat de acțiuni concrete… Totuși, cu toții avem speranțe nemăsurate la ideea de a face sport sau de a pierde în greutate; simpla voință însă nu este de ajuns… Vă invităm să descoperiți cum vă puteți respecta obiectivele sportive stabilite la început de an.

 

De ce nu ne respectăm de obicei obiectivele stabilite la început de an?

Să facem sport, să pierdem în greutate, să nu mai fumăm… bunele intenții sunt numeroase odată trecut pragul noului an. Deoarece cu toții dorim să avem o stare bună de sănătate, suntem pregătiți să facem eforturi duble pentru a fi din nou în formă. Doar că realitatea este adesea cu totul alta: prea puțini dintre noi reușim să ne respectăm obiectivele sportive stabilite la început de an. Cum putem explica acest lucru? Se pare că cea mai mare vină o poartă lipsa de voință...

 

Dar nu doar atât: cercetătorii susțin că originea biologică a fiecăruia dintre noi constituie explicația delăsării de care dăm dovadă. Anumite substanțe chimice secretate de om (endocanabinoidele) ar activa anumiți receptori din creierul uman care ar controla neurotransmițătorul esențial pentru motivație. Iată așadar de ce nu dăm dovadă de aceeași voință de a ne respecta obiectivele stabilite la început de an. Totuși, aceste explicații ne scuză oare lipsa de motivație… ?

 

Recomandări pentru a respecta obiectivele sportive

Există oare o metodă eficientă pentru a ne respecta obiectivele sportive? Pentru a vă ajuta, vă invităm să descoperiți recomandările lui Pierre, antrenor sportiv Domyos.

 

1) Fixați-vă un obiectiv realizabil

De ce să vă fixați obiective fanteziste? Nu vă ajută cu nimic să mizați pe scopuri imposibil de realizat, deoarece nu veți face decât să vă descurajați. Pentru a respecta obiectivele pe care le-ați fixat și pentru a vă păstra nivelul de motivație, vă recomandăm să vă fixați un obiectiv rezonabil, în funcție de propria condiție fizică: în cazul în care doriți să pierdeți în greutate, nu stabiliți ca obiectiv mai mult de 2 kg pe lună; este deja suficient. Trebuie să știți că, indiferent de scopul dumneavoastră, nu veți putea obține rezultate imediat. Începeți antrenamentul progresiv, în ritmul propriu, fără a arde etapele. De asemenea, gândiți-vă la frumoasa recompensă pe care v-o veți oferi.

 

2) Apelați la un antrenor sportiv

Pentru a relua activitatea sportivă (de-a binelea!), nu ezitați să apelați la profesioniștii din domeniu. În sala de fitness, apelați la recomandările unui antrenor sportiv pentru a vă stabili planul sportiv. Nimic mai util decât un plan personalizat prin care vă puteți fixa obiectivele și face bilanțul propriei condiții fizice. Mai bine însoțit(ă), veți avea la dispoziție toate atuurile pentru a face sport în mod corect și pentru a vă atinge obiectivul mai rapid.

 

3) Alegeți activitatea potrivită

Sportul a fost întotdeauna o corvoadă? Totuși, ați aflat care este activitatea potrivită pentru dumneavoastră? Este acea activitate pe care o puteți practica la nesfârșit… Pentru a regăsi plăcerea de a face mișcare, începeți prin a vă informa cu privire la activitățile pe care le puteți practica în orașul dumneavoastră. Acest lucru vă va ajuta să vă determinați mai bine așteptările și să vă urmați obiectivele. Încercați noi cursuri singur(ă), în grup și, de ce nu, în exterior… și faceți ceea ce vă place. Acest lucru nu face decât să vă ajute să vă păstrați motivația și să urmați obiectivele pe care vi le-ați propus.

 

4) Acordați-vă timp

« Nu am timp »… este o replică frecventă în discursul dumneavoastră? Pentru a vă respecta obiectivele sportive, trebuie să uitați de această replică. Încercați cât mai mult să includeți sportul în programul dumneavoastră săptămânal. Dimineața, la amiază sau seara, orice moment este potrivit pentru a practica o activitate sportivă. O pauză sportivă vă va ajuta să fiți mai performant pe tot parcursul zilei. De altfel, nu-i așa că ați experimentat o adevărată stare de bine după o ședință de sport? Vă deconectați, uitați de griji, vă simțiți minunat în propriul corp… toate acestea sunt atât de importante.

 

5) Stabiliți-vă un plan de antrenament

Iată că sunteți pregătit(ă) să faceți sport, fiind dispus(ă) să alocați timp acestei activități. De acum înainte, fixați-vă un plan de antrenament, pentru a include aceste activități în programul dumneavoastră. Care este ritmul potrivit pentru atingerea obiectivelor propuse? Minim de 2 ori pe săptămână, de 3 ori în cazul ideal, ședințele având durata de o oră. Și, în cazul în care nu aveți timp sau dacă ideea de a ieși din casă pe vreme rece vă înspăimântă, avem o soluție pentru dumneavoastră: faceți sport chiar la dumneavoastră acasă! Da, acum acest lucru este posibil cu ajutorul Domyos Live, un serviciu oferit în întregime care vă ajută să profitați în fiecare zi de cursuri de fitness în direct, la domiciliu. Vă invităm să vă conectați pentru a încerca această experiență inedită.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII