CUM VĂ PUTEȚI DEFINI SILUETA?

(2)

Ați încercat numeroase diete, dar niciuna nu funcționează; nu reușiți să vă definiți silueta? Iată programul adecvat pe care trebuie să-l urmați pentru a avea o siluetă suplă și tonifiată.

 

Faceți sport pentru a fi în formă

Activitatea fizică este benefică pentru sănătate și calitatea vieții în general. Aceasta vă protejează de boli și vă conferă o stare generală de bine. Consumul de energie reprezintă de asemenea un ajutor foarte eficient în definirea siluetei, dar și pentru a pierde în greutate, în cazul în care activitatea fizică este asociată cu un regim alimentar echilibrat. Sportul favorizează consumul de energie, în timp ce producerea de masă musculară îmbunătățește tonusul organismului, ceea ce vă ajută să aveți o siluetă fermă și suplă. Care sunt activitățile sportive recomandate pentru a slăbi?

 

Antrenamentul cardio vă ajută să vă definiți silueta…

Pentru a vă defini silueta, sportul de anduranță este ideal. Așadar, vă recomandăm să vă antrenați în mod regulat folosind aparate de antrenament cardio: bicicleta de apartament, banda pentru mers sau pentru alergare, aparatul de vâslit, bicicleta eliptică, bicicleta de antrenament cardio. Aceste activități obligă corpul să depună un efort care îl determină să utilizeze oxigen și glucoză pentru a funcționa. Rezultatul: după aproximativ 30 de minute, corpul își epuizează rezervele de glucoză și începe să consume din rezervele de grăsime (talie, fese, coapse…) pentru a avea energia necesară continuării efortului.

 

… Și mai mult decât atât!

Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, exercițiile cardio practicate cu regularitate la aparate prezintă avantaje deloc neglijabile:

 

  • Vă ajută să vă mențineți condiția fizică, în ritmul propriu, fără a vă face griji cu privire la vreme
  • Vă pun la treabă inima, într-un ritm adecvat: vă ajută să vă îmbunătăţiţi rezistenţa cardiovasculară
  • Vă ajută să creșteți masa musculară, fără riscuri pentru articulații
  • Vă oferă o recuperare activă și contribuie la îmbunătățirea performanțelor, în completarea altei activități sportive, precum antrenamentul de forță.

 

În ce ritm trebuie să vă antrenați?

Frecvența ideală pentru a obține rezultate vizibile în definirea siluetei? 45 de minute, de 2-3 ori pe săptămână. Vă recomandăm să faceți eforturi moderate și prelungite, mai degrabă decât exerciții scurte și intense. Pentru a arde grăsimile încă de la începutul antrenamentului, vă recomandăm să faceți sport dimineața, pe nemâncate, după ce ați consumat măcar o băutură (în acest caz, vă recomandăm să nu depășiți 30-45 minute de efort).

 

Pentru a slăbi mai rapid, trebuie să faceți exerciții în condiții de aerobie, și anume în intervalul 60-70% din frecvența cardiacă maximă autorizată (FCMA). În teorie, aceasta se calculează în felul următor: 220 minus vârsta persoanei în cauză (226 pentru femei, a căror inimă este ușor mai rapidă decât a bărbaților).

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
MULTISPORTURI
conseils-cross-dietetique-5-aliments-bruleurs-de-graisse

Doriți cu orice preț să pierdeți în greutate și nu știți ce regim să adoptați?Vă invităm să descoperiți 5 alimente care ajută la arderea grăsimilor.Țineți cont de ele!

(1)
FITNESS

Bicicleta eliptică vă permite să lucraţi până la 80% din muşchi, în ritmul propriu... Domyos, partenerul dumneavoastră fitness, vă sfătuieşte cum să luptaţi cu grăsimile utilizând bicicleta eliptică.

ÎNCEPUTUL PAGINII