CUM SĂ VĂ ALEGEŢI APARATUL PENTRU ABDOMEN

Există două categorii principale de aparate pentru abdomen : aparatele statice şi aparatele dinamice. Pentru a alege unul dintre cele două modele, trebuie să ţineţi cont de mai multe criterii, şi anume: experienţa (sunteţi debutant sau avansat?) şi obiectivul pe care îl urmăriţi prin aceste exerciţii (doriţi să vă definiţi muşchii abdominali sau să vă tonifiaţi muşchii profunzi?). Pentru a vă ajuta să alegeţi un aparat pentru abdomen, vă dezvăluim în cele ce urmează câteva sfaturi şi trucuri utile.

 

Obiectivul dumneavoastră este acela de a avea un abdomen plat, perfect conturat? Alegeţi un aparat pentru abdomen! Este perfect pentru întărirea muşchilor abdominali şi definirea siluetei, aşadar este aparatul la care trebuie neapărat să recurgeţi.

 

Înainte de achiziţionarea acestui aparat, vă prezentăm motivele pentru care trebuie să faceţi această investiţie

Dacă optaţi pentru un aparat pentru abdomen,  aveţi siguranţa că veţi lucra muşchii abdominali, şi anume: abdomenul superior, abdomenul inferior, precum şi muşchii oblici.

Aparatul pentru abdomen este folosit în general pentru a lucra muşchii abdominali, care cuprind abdomenul superior, abdomenul inferior şi muşchii oblici.

 

Avantajele pe care le prezintă antrenamentul la acest aparat sunt următoarele:

  • Dezvoltarea tonicităţii abdomenului
  • Definirea şi sculptarea siluetei
  • Menţinerea şi întărirea muşchilor lombari

 

Poziţia recomandată

Încercaţi să vă contractaţi muşchii abdominali şi să menţineţi în aceeaşi poziţie ceafa, muşchii lombari şi centura abdominală pe parcursul exerciţiului. Aveţi grijă ca mişcările să nu aibă o amplitudine prea mare: vă recomandăm să efectuaţi mişcări cu amplitudine mai scăzută, dar bine controlate (prin menţinerea muşchilor abdominali în aceeaşi poziţie).

În cazul persoanelor care suferă de probleme cu spatele, recomandăm un efort ponderat: practicarea exerciţiilor abdominale trebuie să fie controlată.

 

Care sunt modurile de utilizare a aparatului?

Pentru a vă alege un aparat pentru abdomen trebuie să cunoaşteţi care este tipul potrivit obiectivului pe care vi l-aţi propus.

 

Aparatul pentru abdomen este în general pliabil şi are dimensiuni reduse, ceea ce permite un transport fără griji. Este uşor de folosit şi oferă confort în timpul efortului.

Pentru a alege un aparat pentru abdomen, trebuie să răspundeţi la întrebările următoare:

  • În ce poziţie doriţi să lucraţi: statică sau dinamică?
  • Ce experienţă aveţi în practicarea exerciţiilor de acest tip?

 

Lucrarea muşchilor în poziţie statică sau dinamică

Există două moduri de a lucra muşchii abdominali. Modul dinamic (cu ridicarea bustului), care are drept scop definirea muşchilor abdominali şi modul static (pentru întărirea musculaturii) care ajută la tonifierea muşchilor profunzi (muşchii care menţin organele interne) şi care protejează muşchii lombari.

 

Aparatele dinamice (crunch) şi băncile fitness vă vor ajuta să lucraţi într-un mod dinamic, pe când utilizând aparatul Abdo Gain veţi putea lucra în modul static.

 

Care sunt exerciţiile pe care le puteţi efectua cu ajutorul acestui aparat?

De la nivelul debutant la nivelul avansat: aparatele dinamice

Aparatul dinamic (numit de asemenea crunch) este recomandat sportivului care începe antrenamentul tonifierii muşchilor abdominali. Acest aparat are de obicei o tetieră din spumă pe care vă puteţi odihni ceafa în timpul exerciţiilor. Aparatul este aşezat pe sol, picioarele sale nefiind blocate. Mişcarea este realizată printr-o uşoară împingere a braţelor, ceea ce duce la ridicarea bustului.

 

Acest aparat vă ghidează mişcările şi vă ajută să vă poziţionaţi corect în timpul exerciţiilor. De asemenea, riscul de rănire este minim.

 

De la nivelul debutant la nivelul avansat: aparatul Abdo Gain (poziţie statică)

Este suficient să vă aşezaţi pe aparatul Abdo Gain, să vă aplecaţi uşor în spate şi să menţineţi una din poziţii. Vă recomandăm să menţineţi muşchii abdominali contractaţi pe parcursul exerciţiului pentru a vă proteja spatele. Menţineţi fiecare poziţie timp de 10 secunde, apoi reveniţi în poziţia aşezat pentru a vă odihni timp de 30 de secunde. În funcţie de nivelul de practică, puteţi creşte timpul de menţinere a poziţiei, diminuând astfel timpul de repaos.

 

Nivel avansat: banca fitness (poziţie dinamică)

Sportivul cu un nivel avansat de practică va alege mai degrabă o bancă fitness pentru a lucra în profunzime musculatura abdominală.

 

Mişcarea va fi efectuată prin ridicarea bustului. Picioarele sunt menţinute în poziţie fixă cu ajutorul rolelor de sprijin din spumă care asigură stabilitate şi siguranţă în timpul exerciţiilor. Banca fitness oferă o mai mare amplitudine a mişcărilor. Puteţi regla unghiul de antrenament (nivelul rolelor de sprijin din spumă şi unghiul de înclinare a picioarelor) pentru a intensifica efortul. Pentru a evita riscul de accidente, menţineţi muşchii abdominali contractaţi pe tot parcursul exerciţiilor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
MULTISPORTURI

Este bine să reduceți numărul de calorii pe care le consumați zilnic.Dar este încă și mai bine să abordați cu rigurozitate acest obiectiv, aplicând toate metodele pentru a-l atinge.

(15)
FITNESS

În cazul în care obiectivul dumneavoastră este acela de a pierde în greutate, antrenamentul de forță se poate dovedi extrem de util.Cum putem explica acest lucru?Vă invităm să descoperiți toate răspunsurile la întrebările dumneavoastră în acest articol.

ÎNCEPUTUL PAGINII