CUM SA AVETI UN CORP DE VIS CU AJUTORUL EXERCITIILOR DE STRETCHING LA SOL

Este o tendinţă pusă în practică de numeroase vedete şi care nu are decât avantaje: este vorba despre exerciţiile de stretching la sol! Acestea vin în completarea unui tip de dans permiţând sportivului să-şi cunoască mai bine corpul, oferindu-i un exerciţiu complet care protejează articulaţiile, contribuie la fortifierea în profunzime a muşchilor, conferă o poziţie corectă a corpului, precum şi o mai mare flexibilitate. Aceste exerciţii sunt preferate de toate dansatoarele care vor să se autodepăşească pentru a obţine performanţe mai mari!

 

Orice dansatoare visează să fie zveltă şi graţioasă şi să aibă o poziţie a corpului ireproşabilă, precum cele mai celebre dansatoare de la operă? Tuturor dansatoarelor, debutante sau cu un nivel avansat, le recomandăm: exerciţiile de stretching la sol! Pentru a vă simţi bine în propria piele şi pentru a practica dansul în formă maximă, vă recomandăm acest tip de exerciţii practicate de tot mai multe vedete. Modelaţi-vă muşchii prin intermediul unui curs de stretching la modă!

 

Exersaţi precum balerinele

Pentru a concepe această metodă, profesioniştii s-au inspirat din mişcările de încălzire ale practicantelor dansului clasic. Dansatoarele recurg momentan la această metodă pentru a-şi pregăti muşchii şi articulaţiile înainte de a începe partea de coregrafie. Aceste exerciţii constituie o etapă de încălzire indispensabilă. Exerciţiile de stretching la sol vin în completarea unui tip de dans, permiţând sportivului să-şi cunoască mai bine corpul şi oferindu-i un exerciţiu complet care protejează articulaţiile. De asemenea, aceste exerciţii contribuie la fortifierea în profunzime a muşchilor. Cu ajutorul exerciţiilor de stretching la sol veţi lucra toate grupele de muşchi: muşchii spatelui, muşchii abdominali, muşchii picioarelor.

 

Ridicaţi nivelul mai sus

În practică, exerciţiile de stretching la sol reiau exerciţiile de încălzire realizate la bară atunci când sunteţi în picioare, în poziţia sprijinit; diferenţa este că aceste mişcări sunt realizate de această dată la sol. În contact direct cu solul, dansatoarele vor face exerciţii de întindere care au rolul de a creşte mobilitatea corpului. Exerciţiile vor fi efectuate în faţa unei oglinzi mari, dansatoarele încercând să se menţină în echilibru.

 

Uşoare şi dinamice în acelaşi timp, exerciţiile de stretching la sol au multiple avantaje. Dacă sunteţi dansatoare, nu veţi avea decât de câştigat: veţi învăţa să corectaţi anumite greşeli în ceea ce priveşte mişcările efectuate, veţi lucra în ritmul propriu, vă veţi îmbunătăţi poziţia corpului, veţi avea o siluetă de invidiat, veţi dobândi graţie şi delicateţe. Dacă veţi urma cu regularitate cursuri de stretching la sol, rezultatele nu vor întârzia să apară: muşchii vor fi mai bine definiţi şi mai fortifiaţi datorită alternanţei dintre statul pe poante şi poziţia cu picioarele îndoite, muşchii fesieri şi cei ai şoldurilor vor deveni mai fini, talia va fi mai subţire, iar abdomenul va deveni plat. Aceste exerciţii contribuie şi la fortifierea muşchilor din partea superioară a corpului; braţele vor deveni mai puternice şi gâtul mai drept.

 

Un alt aspect care nu este deloc de neglijat: o oră de exerciţii de stretching la sol este suficientă pentru a arde 300 de calorii. Iată un motiv de mulţumire: exerciţiile vă vor permite să spuneţi adio formelor mai generoase. Nu este o pierdere în greutate, ci un minus în centimetri! Aceste exerciţii vă ajută să vă definiţi muşchii, aşa cum fac practicantele dansului clasic, prin întinderea vârfului picioarelor, a mâinilor, a capului: toate exerciţiile sunt efectuate în direcţiile naturale ale corpului; nimic nu este forţat. Muşchii se dezvoltă în lungime, nu în densitate, ceea ce înseamnă că silueta dumneavoastră se alungeşte!

 

Ce poate fi mai motivant pentru a face progrese în domeniul dansului şi a avea o siluetă de dansatoare la operă! Exerciţiile de stretching la sol sunt perfecte pentru spate, deoarece contribuie la creşterea flexibilităţii coloanei lombare; în acelaşi timp, acestea vă permit să fiţi mai suplă, să vă tonifiaţi corpul şi să vă modelaţi muşchii cu ajutorul acestor exerciţii de întindere miraculoase. Veţi avea astfel mai multă graţie, aceasta fiind de obicei dobândită prin intermediul dansului clasic. Mişcaţi-vă liber şi începeţi dansul cu o atitudine mândră, fiind pregătită din cap până în picioare să efectuaţi mişcările cât mai aproape de perfecţiune. Iată că sunteţi la înălţime şi puteţi excela în disciplina aleasă.

 

Pentru cine sunt potrivite exerciţiile de stretching la sol?

Exerciţiile de stretching la sol sunt recomandate sportivelor care practică orice tip de dans, suple sau mai puţin flexibile, la 20 la fel de bine ca şi la 50 de ani: fiecare va găsi utilitatea acestor exerciţii fără a fi practicat dans clasic în trecut şi va progresa în ritmul propriu. Cursurile se adresează tuturor, dansatoare amatoare sau profesioniste şi sunt foarte accesibile. Acestea sunt clasate în funcţie de nivel. Dacă practicaţi aceste exerciţii cam de două ori pe săptămână, rezultatele ar trebui să apară rapid, după două luni de lucru.

 

În practică

Aceste cursuri pun în funcţiune progresiv diferite grupe de muşchi, din cap până în picioare, cu ajutorul mişcărilor de tensiune, de contractare, de întindere, de rotire. Pentru a vă încălzi, vă recomandăm să începeţi cu o serie de exerciţii de încălzire scurte: cercuri cu capul, poziţii ale braţelor, răsuciri, spatele drept, spatele arcuit, întinderea cu putere a părţii superioare a corpului. Aşezaţi-vă pe sol cu spatele drept, muşchii abdomenului încordaţi, bazinul aplecat în faţă pentru a nu sta aplecată, umerii drepţi şi efectuaţi exerciţii de întindere pe fond muzical, concentrându-vă asupramuşchilor gambelor.

 

Aşezaţi-vă pe spate, apoi pe o singură parte şi pe burtă, cu abdomenul încordat şi faceţi mici exerciţii de forfecare a picioarelor, apoi forfecări mai ample, rotiri cu piciorul, restrângere, desfăşurare pentru un plus de mobilitate şi de rapiditate de execuţie. Cursul continuă cu diverse exerciţii de întindere care vă ajută să faceţi şpagatul cu uşurinţă… Nu uitaţi să respiraţi profund!

 

Cu chipul concentrat din cauza efortului depus în efectuarea acestor exerciţii, fiecare dansatoare învaţă să-şi cunoască mai bine corpul şi să aibă o poziţie corectă; în acelaşi timp, ea lucrează pentru un plus de mobilitate. După aceste exerciţii, dansatoarele se simt adesea obosite, dar foarte relaxate! Această senzaţie uşoară de întindere a corpului şi de autodepăşire pentru a atinge performanţa vă va convinge foarte rapid! Într-un cuvânt, nu veţi mai putea renunţa la aceste exerciţii!

 

Unde puteţi practica aceste exerciţii?

Majoritatea şcolilor de dans propun cursuri de stretching la sol.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
FITNESS
conseils-comment-affiner-sa-silhouette

Ce activitate fizică trebuie să alegeți pentru a pierde în greutate? Urmați recomandările Domyos cu ajutorul cărora veți reuși să vă definiți silueta.

(2)
FITNESS

Pentru a avea picioare frumos modelate, nimic nu se compară cu exerciţiile fizice. În plus, câteva acţiuni zilnice pot să vă ajute să atingeţi acest obiectiv la care visează orice femeie..

(2)
ÎNCEPUTUL PAGINII