ANTRENAMENTUL DE FORŢĂ: CUM SĂ FIŢI PLIN DE ENERGIE?

(3)

În cazul antrenamentului de forţă, iată un element cheie al succesului: puterea mentală. Aceasta trebuie să fie omniprezentă pentru ca dumneavoastră să puteţi să vă stabiliţi obiectivele şi să vă optimizaţi puterea de concentrare. Minte sănătoasă în corp sănătos, iată esenţialul. Trebuie să ştiţi că gândurile noastre ne controlează. Ele acţionează în interiorul nostru, ducându-ne spre victorie sau limitându-ne elanul. Astfel, trebuie să ne controlăm gândurile pentru a le pune în slujba succesului. Descoperiţi în cele ce urmează 4 tehnici mentale care vă vor ajuta să combateţi oboseala şi să vă îmbunătăţiţi forţa fizică. Creşteţi masa musculară datorită unei noi energii!

 

Performanţele dumneavoastră în antrenamentul de forţă au stagnat în ultimul timp? Recăpătaţi-vă energia datorită acestor 4 tehnici mentale.

 

Pentru a reuşi, trebuie să vizualizaţi mental

Vizualizarea mentală: iată o tehnică folosită de numeroşi sportivi. Aceasta constă în proiectarea mentală a următoarei şedinţe de antrenament şi în imaginarea acesteia în mod pozitiv. Astfel, obiectivele dumneavoastră au mult mai multe şanse de a deveni realitate. Da, cu siguranţă veţi reuşi!

 

Înainte de fiecare antrenament de forţă, acordaţi-vă câteva minute de linişte. Izolaţi-vă şi acordaţi-vă timp pentru a vizualiza mental rutina antrenamentului. Exerciţiu cu exerciţiu, imaginaţi-vă cum vă antrenaţi în mod eficient şi constructiv. Număraţi repetările mental, ca şi cum le-aţi efectua chiar în acel moment. Atunci când aţi terminat toate exerciţiile din şedinţa de antrenament, reveniţi pe suprafaţa de lucru. Vă puteţi imagina concentrat, pregătit să obţineţi cele mai bune rezultate. vizualizaţi mental propria reuşită vă permite de asemenea să creşteţi forţa de rezistenţă mentală: nu mai aşteptaţi!

 

Credeţi în forţele proprii

Orice sportiv trebuie să se simtă capabil să ducă la capăt o acţiune pentru a-şi exploata întregul potenţial. Datorită încrederii în forţele proprii, acesta dezvoltă o imagine pozitivă a propriei persoane şi a propriilor abilităţi. Unii vor spune că încrederea în sine este generată doar de experienţele soldate cu succes. Totuşi, un sportiv poate fi încrezător în sine de la bun început, fără a avea nevoie neapărat de victorie.

 

Pentru a lucra la această imagine pozitivă a propriei persoane şi pentru a vă dezvolta forţa mentală care favorizează reuşita, vă recomandăm să faceţi acest exerciţiu: pe o foaie albă, notaţi cinci calităţi sportive de care dispuneţi şi cinci calităţi umane; apoi, cereţi cuiva din anturaj să facă acelaşi lucru, gândindu-se la dumneavoastră. Care este scopul acestui exerciţiu? Vă acordaţi timp să reflectaţi la propria persoană, în mod pozitiv. De asemenea, este o metodă eficientă de a afla cum gândesc ceilalţi despre dumneavoastră în mod pozitiv. Şi, mai ales, trebuie să vă repetaţi faptul că « adesea ni se întâmplă chiar lucrurile în care credem ». Vă invităm aşadar să gândiţi în mod dinamic antrenamentul de forţă, ceea ce duce la creşterea şanselor de reuşită!

 

Cum să găsiţi ritmul adecvat

Ştiaţi că muzica este un element esenţial pentru mulţi sportivi? Ea poate fi un element esenţial în rutina dumneavoastră de antrenament şi ar putea să contribuie la îmbunătăţirea performanţelor sportive. Muzica rock, hip-hop sau orice alt gen de muzică ritmată acţionează în mod pozitiv asupra sportivului, atât înainte cât şi în timpul antrenamentului. Muzica influenţează « percepţia asupra efortului »; cu alte cuvinte, ea ne face să uităm starea de oboseală, ceea ce amână momentul în care decidem să încetinim ritmul.

 

Un studiu semnat de psihologul sportiv Costas Karageorghis de la Universitatea Brunel din Marea Britanie arată că muzica, în corelaţie cu un număr ridicat de BPM (bătăi pe minut) poate contribui la creşterea vitezei atleţilor. S-a demonstrat chiar că, atunci când bătăile pe minut sunt sincronizate cu o anumită melodie, în raport cu intensitatea efortului care trebuie depus, am economisi oxigen (o diferenţă de 7% în conformitate cu acest studiu), utilizându-l la maxim, la momentul potrivit. Aşadar, în timpul antrenamentului de forţă sau pe parcursul şedinţelor de exerciţii cardio, vă recomandăm să vă controlaţi starea de spirit cu ajutorul muzicii!

 

Cum să păstraţi mereu spiritul unui debutant

O calitate pe care trebuie să o păstraţi mereu: spiritul sportiv! Adesea li se reproşează sportivilor de performanţă că au pierdut simţul ascultării, caracteristic debutanţilor.  Dacă pretindeţi că ştiţi totul, acest lucru poate duce la stagnare. Atunci când începeţi o activitate, trebuie să fiţi foarte motivat, să ascultaţi de părerile altora şi să luaţi în considerare sfaturile pentru a face progrese. De asemenea, este important să aveţi mereu spiritul unui debutant. Această motivaţie de a obţine rezultate mai bune vă permite să învăţaţi exerciţii şi metode noi. Cei care au deja o bază solidă în antrenament pot astfel evolua mai rapid. Trebuie doar să recunoaştem că avem nevoie câteodată de acest mic imbold pentru a evolua, pentru a redescoperi motivaţia de la început. 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Set Gantere 20 Kg
169.90 RON*
4.70 / 5 32 Păreri
    Bancă Musculatură 100
    399.90 RON*
    5.00 / 5 1 Părere
      ÎNCEPUTUL PAGINII