ANTRENAMENTUL CARDIO: CRESTEREA ANDURANTEI CU AJUTORUL ANTRENAMENTULUI CARDIO DE INTENSITATE RIDICATA

(1)

Pentru a fortifia muşchii şi a spori rezistenţa inimii, nu este nimic mai eficient decât antrenamentul cardio combinat cu antrenamentul cardio de intensitate ridicată. Vă recomandăm să alternaţi perioadele de practică intensă şi perioadele de recuperare, deoarece acest lucru vă va permite să ardeţi rapid calorii şi să vă fortifiaţi corpul.

 

Ce este antrenamentul cardio de intensitate ridicată?

Antrenamentul cardio de intensitate ridicată constă în alternarea perioadelor de exerciţii efectuate într-un ritm susţinut (între 30 secunde - 3 minute) cu perioade de recuperare.

 

Spre deosebire de antrenamentul liniar, în timpul antrenamentului cardio de intensitate ridicată veţi lucra la intensitate accelerată pe perioade scurte.

 

Avantajele antrenamentului cardio de intensitate ridicată

Acest tip de antrenament permite o excelentă fortifiere musculară.

De asemenea, vă veţi îmbunătăţi rezistenţa cardiovasculară datorită unui ritm de antrenare intens.

 

Practicarea antrenamentului cardio de intensitate ridicată vă va permite să îmbunătăţiţi rezistenţa şi performanţele. Cum? Deoarece antrenamentul de acest tip « surprinde » organismul, obligându-l să se adapteze diferitelor ritmuri de efort.

 

Este un antrenament ideal pentru cei care vor să slăbească. Perioadele intense permit arderea de calorii într-un timp record.

 

Antrenamentul cardio de intensitate ridicată, prin exerciţii

Acest antrenament este practicat cu ajutorul aparatelor cardio, cum ar fi bicicleta eliptică sau banda de alergare, acasă sau în sala de sport. Vă recomandăm aparatele care permit o creştere rapidă a ritmului cardiac.

 

Stabiliţi ritmul pe care doriţi să-l adoptaţi, precum şi perioadele de recuperare:

 

  • 30/30: alternaţi 30 de secunde de alergare foarte rapidă cu 30 de secunde de recuperare. Pot fi adoptate şi alte regimuri de antrenament, mergând de la 5 la 180 de secunde şi adaptând corespunzător timpul de recuperare.
  • Piramida: alternaţi 30 de secunde de cursă / 30 de secunde de recuperare, apoi creşteţi sesiunile cu 15 secunde până la 1 minut şi 30 de secunde.
  • Antrenamentul cardio de intensitate ridicată care corespunde distanţei de 5x500 metri cu un timp de recuperare mai lung (în general 1 minut).

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII