5 MOTIVE ÎNTEMEIATE PENTRU A VĂ ANTRENA LA BICICLETA ELIPTICĂ

Aviz tuturor celor care vor să-și mențină condiția fizică și să reintre în formă! Probabil ați aflat de bicicleta eliptică, acest aparat complet de antrenament cardio care reunește, într-o singură mișcare, pedalatul specific bicicletei de apartament, urcarea treptelor stepperului, deplasarea din față în spate specifică aparatului de vâslit și efectele alergării. Totuși, cunoașteți avantajele reale ale acestui aparat? Descoperiți, fără întârziere, care sunt avantajele bicicletei eliptice.

 

1: Bicicleta eliptică vă ajută să slăbiți

În cazul în care ați hotărât ă vă apucați de slăbit, nu mai căutați alte soluții, deoarece acest aparat este tot ce aveți nevoie: o jumătate de oră de exerciții pe zi la bicicleta eliptică, lucrând la 70% din frecvența cardiacă maximă, vă va permite să ardeți în mod eficient excesul de grăsime. Aceste exerciții par mai ușoare, deoarece toți mușchii sunt solicitați; în plus, puteți calcula numărul de calorii consumate. Nu acordați atenție unei singure părți a corpului, ci repartizați efortul. Iată o caracteristică importantă pentru a efectua antrenamentele în mod susținut și pentru a obține rezultate rapide și motivante.

 

2: Bicicleta eliptică tonifică 80% din mușchi

Iată așadar un aparat de fitness care are avantaje certe pentru musculatură! Cu ajutorul bicicletei eliptice, nicio parte a corpului nu este lăsată deoparte. Pentru a vă demonstra acest aspect, iată un lucru în echipă foarte eficient: împingerea pedalelor solicită în același timp coapsele, mușchii fesieri, gambele; de asemenea, brațele, umerii și pectoralii sunt activați pentru a pune în funcțiune mânerele. În plus, există și un alt avantaj: mișcările aparatului vă forțează să vă mențineți în poziție dreaptă (ceea ce reprezintă un avantaj major pentru persoanele care suferă de dureri de spate) și contribuie la contractarea naturală a mușchilor abdominali.

 

3: Bicicleta eliptică este benefică pentru sistemul circulator

Recomandat frecvent în cadrul programelor de reeducare fizică sau motorie, antrenamentul cardio vă ajută să vă mențineți în formă și să aveți un sistem cardiovascular sănătos. Exercițiile fizice practicate în mod regulat au avantajul de a fortifia inima, de a stimula circulația sanguină și de a scădea nivelul colesterolului. Bicicleta eliptică nu face decât să accentueze aceste beneficii, ameliorând, în același timp respirația. Utilizarea acesteia este recomandată în unanimitate de către profesioniștii din domeniul sănătății pentru fortifierea inimii.

 

4: Bicicleta eliptică este benefică pentru articulații

Nu există niciun pericol pentru articulații și niciun risc de leziuni: iată unul dintre avantajele majore ale bicicletei eliptice. Mișcarea eliptică reproduce cursa naturală, repartizând greutatea corpului dumneavoastră în mod egal pe cele două picioare. Rezultatul? Articulațiile vor fi ferite de cel mai mic impact și veți lucra musculatura fără întreruperi. Sportivii folosesc în mod regulat bicicleta eliptică pentru pregătirea fizică sau pentru a fi din nou în formă după ce au suferit o leziune.

 

5: Bicicleta eliptică vă eliberează de stres!

Ce poate fi mai potrivit pentru a scăpa de gândurile negative decât o sesiune de antrenament cardio? Dacă avantajele bicicletei eliptice sunt îndeosebi fizice, acestea sunt, de asemenea, și psihologice. Exercițiile sunt benefice pentru corp și pentru spirit: veți consuma energia acumulată, eliberându-vă, în același timp, de stres. De altfel, nu este oare acesta sportul care vă face fericit? Da, în timpul și după efort, creierul eliberează endorfine, faimoșii hormoni ai fericirii. Iată încă un motiv întemeiat pentru a face mișcare, în ritm propriu, chiar la dumneavoastră acasă. Bonusul? Sunteți liber să alegeți momentul potrivit pentru antrenamentul la bicicleta eliptică: dimineața, la trezire, la amiază, în timpul pauzei de masă sau seara, pentru a vă relaxa.

 

Recomandările antrenorului

În cazul în care nu știți ce antrenament să urmați, începeți cu această ședință de antrenament la bicicleta eliptică cu durata de 30 de minute: :

  • Încălziți-vă ușor, timp de 10 minute, în ritm scăzut (mers)
  • Accelerați progresiv cadența: 15 minute de antrenament, în funcție de capacitatea dumneavoastră de anduranță (ca reper, vă antrenați la viteza optimă dacă puteți să susțineți în același timp o conversație sau dacă puteți recita un text cu voce tare, fără a gâfâi.)
  • Încetiniți ritmul pentru a vă odihni timp de aproximativ 5 minute

 

 

 

De acum înainte, aveți la dispoziție 5 motive întemeiate pentru a vă antrena la bicicleta eliptică. Pentru a obține rezultate vizibile, antrenați-vă de cel puțin 2 ori pe săptămână, timp de 45 de minute, cu pauze mari între sesiuni. De asemenea, nu uitați să vă hidratați corespunzător și să faceți exerciții de întindere după efort! În cazul în care aveți nelămuriri sau dacă aveți probleme cardiace sau dureri de spate, dacă suferiți de artroză sau aveți genunchii fragili, vă recomandăm să vă adresați medicului dumneavoastră.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
Bicicletă Eliptică VE 530
de la
1,299.00 RON1,073.90 RON*
    FITNESS

    Bicicleta eliptică vă permite să lucraţi până la 80% din muşchi, în ritmul propriu... Domyos, partenerul dumneavoastră fitness, vă sfătuieşte cum să luptaţi cu grăsimile utilizând bicicleta eliptică.

    (2)
    FITNESS

    Iată ghidul nostru Domyos care vă va ajuta să profitaţi la maxim de avantajele oferite de bicicleta eliptică: exerciţii cardio şi o tonifiere completă care nu afectează articulaţiile.

    (3)
    ÎNCEPUTUL PAGINII