5 ALIMENTE CARE AJUTĂ LA ARDEREA GRĂSIMILOR

(1)

Practicați sport în mod regulat, dar vă spuneți că este timpul să adoptați și un regim alimentar echilibrat?Ajutați-vă corpul, consumând alimente care ajută la arderea grăsimilor.Anumite alimente sunt recunoscute pentru faptul că reduc transformarea zaharurilor în grăsime acumulată și pentru faptul că ajută la eliminarea acestora.Am selectat câteva alimente de acest tip pentru dumneavoastră.Vă invităm să descoperiți 5 alimente care contribuie la arderea grăsimilor.Țineți cont de ele!

 

Avocado, fructul potrivit pentru sportivi

Reputația sa de fruct gras (160 Kcal la 100 g) îl însoțește pretutindeni; totuși, avocado este un fruct perfect pentru sportivi. Esențialul din aportul său energetic este asigurat de lipide, compuse, în majoritate, din  acizi grași mononesaturați (îndeosebi acid oleic), care au rolul de a proteja sistemul cardiovascular.Lipidele sunt arse cu ușurință în timpul antrenamentului și favorizează arderea grăsimilor. Avocado conține de asemenea lecitină, care participă la  organizarea cerebrală a mișcării și la transmiterea influxului nervos la nivelul mușchilor. Esențial pentru a face sport!Lecitina contribuie, de asemenea, la reglarea nivelului de colesterol. Deoarece este sărac în fibre, veți putea consuma avocado înainte de antrenament, dar și după acesta, deoarece conținutul ridicat de minerale (potasiu, calciu, magneziu) contribuie la neutralizarea deșeurilor acide.

 

Somonul proaspăt

Credeți că este un aliment gras?Greșit! Somonul este un aliat perfect în lupta cu greutatea.100 de grame de somon proaspăt este echivalentul a 205 kcal.Acest pește plin de savoare este una din sursele esențiale cele mai bogate în omega 3 (este vorba despre grăsimile bune, care protejează, de asemenea, inima).Aceste nutrimente contribuie la topirea grăsimilor și sunt arse, cu ușurință, de organism.Acestea împiedică stocarea lipidelor rele și contribuie la o mai bună procesare a zaharurilor de către celule.Trebuie să rețineți următoarele:nu lăsați niciodată somonul prea mult la aer liber, deoarece riscați să pierdeți substanțele sale active benefice.Variați modurile de gătire pentru a-l degusta: la aburi, la cuptor, în folie de aluminiu… cu lămâie proaspătă și mărar, pentru a ajuta digestia materiilor grase.

 

Lămâia activă

Lămâia, luată separat, are proprietatea de a elimina toxinele și de a intensifica tranzitul. Acidul citric pe care îl conține aceasta ajută stomacul să descompună grăsimile și proteinele. Stimulând și conferind dinamism, datorită conținutului ridicat de vitamina C , lămâia va intensifica la maxim metabolismul. Așadar, veți arde mai multe calorii în orice moment al zilei, în stare de repaus, dar și în timpul efortului. Vă recomandăm să consumați lămâie dimineața, pentru a contribui la detoxifierea organismului (stoarceți sucul unei lămâi într-un pahar de apă călduță). Acest lucru va activa secreția biliară și, astfel, va pregăti ficatul să digere mai bine alimentele pe care le veți consuma de-a lungul zilei. În ceea ce privește masa propriu-zisă, adăugați câteva picături de suc de lămâie pe carne, ouă și legume uscate, pentru a facilita digestia.

 

Mărul, un fruct cu beneficii

Consumați mere, deoarece acestea contribuie la pierderea în greutate! Bogate în fibre și în vitamina C, dar sărace în calorii, merele sunt cunoscute deoarece taie pofta de mâncare. Acestea conțin o cantitate mare de pectină care are o acțiune dublă: conferă senzația de sațietate și luptă împotriva grăsimilor din stomac. Un măr mediu, de 150 g, are un aport de aproximativ 18-20 g de glucide (și anume 74-80 kcal), care sunt absorbite lent și progresiv de organism. Rezultatul: gata cu foamea de moment, vă veți simți sătul! Un alt aspect: mâncați merele cu coajă. Cercetătorii au descoperit că acidul ursolic, pe care îl conține coaja merelor, ar facilita o ardere mai bună a caloriilor și ar contribui la creșterea masei musculare.Alegeți mai degrabă merele Granny Smith care conțin foarte puțin zahăr.

 

Cafeaua, fără a face excese

După cum indică și numele acesteia, cafeaua conține cafeină, care are proprietatea de a activa arderea grăsimilor. În cazul în care consumați cafeaua fără zahăr sau lapte, aceasta nu conține nicio calorie. Așadar, puteți continua să beți cafea, concentrată sau lungă, fără însă a exagera!De fapt, chiar dacă anumite studii conțin dovezi conform cărora consumul rezonabil de cafea poate contribui la ameliorarea performanțelor sportive și la arderea grăsimilor, cafeaua nu trebuie consumată în mod excesiv.Trebuie să rețineți următoarele:nu trebuie să beți mai mult de trei cești de cafea pe zi!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
MULTISPORTURI

Organismul dumneavoastră are nevoie de tonus și, deci, de resurse energetice pentru a suporta o sesiune de antrenament! Așadar, alimentația corectă va ajuta corpul să efectueze mai multe exerciții fizice.

(3)
ÎNCEPUTUL PAGINII