4 TRUCURI PENTRU A PRACTICA SPORTUL ACASĂ

Este chiar ușor să practicăm sport acasă! De fapt, vă propunem mai multe metode de a face sport la dumneavoastră acasă, chiar dacă nu aveți mult timp la dispoziție.Antrenamentele de repunere în formă încep chiar din acest moment!

 

 

Binecunoscuta coardă de sărit

Coarda de sărit nu se bucură niciodată de interesul pe care îl merită, deși este un accesoriu de fitness binecunoscut care vă ajută să vă mențineți în formă chiar la dumneavoastră acasă.Antrenamentul complet de sărit coarda solicită partea inferioară a corpului, dar ajută, de asemenea, și la tonifierea mușchilor abdominali, a brațelor și a umerilor.Foarte ușor de folosit, coarda de sărit este ideală pentru slăbit, vă ajută să aveți un abdomen plat, să aveți un nivel mai bun de anduranță și să evitați problemele cu celulita. Începeți cu 5 minute de sărituri, apoi creșteți progresiv timpul, până la 15 minute (echivalentul a 30 de minute de jogging), pentru a ajunge, în cele din urmă, la un antrenament de 30 de minute.Antrenați-vă oricând, chiar la dumneavoastră acasă (pe o suprafață care să nu fie foarte tare)!

 

Bicicleta de apartament vă ajută să vă păstrați tonusul

Aceasta este, în mod evident, simbolul sportului la domiciliu.Bicicleta de apartament vă ajută să fiți din nou în formă și să aveți un nivel mai bun de anduranță;aceasta vă ajută să vă fortificați mușchii, fără a vă afecta articulațiile; de asemenea, ea contribuie la definirea siluetei și la arderea grăsimilor;în cele din urmă, bicicleta de apartament este perfectă pentru întărirea sistemului cardiovascular.Recomandarea noastră:reglarea optimă a poziției vă ajută să nu afectați mușchii lombari; așadar, acordați-vă câteva minute pentru a adopta postura potrivită (șaua trebuie să fie la nivelul șoldurilor, iar picioarele trebuie să fie ușor îndoite, atunci când așezați tălpile pe pedale).

 

Exerciții de fortifiere, pentru antrenarea mușchilor abdominali

Nu există nimic mai potrivit decât exercițiile de fortifiere a mușchilor abdominali, pentru a vă menține în formă chiar la dumneavoastră acasă și, mai ales, pentru a vă întări mușchii abdominali.Exercițiul de bază este banca pentru abdomene:sprijinindu-vă pe coate și pe vârfurile picioarelor, contractați mușchii abdominali și mențineți-vă în această poziție timp de 30 de secunde - un minut.Mențineți corpul drept, ca în poziția specifică flotărilor.Efectuați 3 serii de exerciții de acest tip, cu un timp de recuperare de 30 de secunde, de 2-3 ori pe săptămână.Pentru a antrena mușchii mediali și marele oblic, efectuați exercițiul pe laterală:poziționați-vă pe laterală, sprijinindu-vă în cot, cu picioarele lipite; mențineți-vă în această poziție sau efectuați mișcări limitate la nivelul șoldurilor și al bazinului, pentru ca exercițiul să fie mai complicat!

 

Mingea de gimnastică vă ajută să vă sculptați musculatura, în ritm propriu

Mingea de gimnastică este o minge de fitness care ajută la fortificarea mușchilor profunzi, în ritm propriu.Aceasta solicită în mod special mușchii abdominali (mingea de gimnastică este foarte eficientă, ajutându-vă să aveți un abdomen plat); de asemenea, aceasta contribuie la întărirea coapselor și a mușchilor fesieri.O minge de gimnastică trebuie aleasă în funcție de dimensiunea dumneavoastră; trebuie să știți că, cu cât mingea este mai flexibilă, cu atât exercițiile sunt mai ușor de efectuat.Vă recomandăm să umflați mingea pe măsură ce faceți progrese.

 

 

 

Așadar, este ușor să faceți sport chiar la dumneavoastră acasă, fără a pierde prea mult timp, în cazul în care acesta este limitat; de asemenea, puteți varia preferințele și exercițiile… Nu mai așteptați, începeți chiar acum antrenamentul pentru a vă menține în formă!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII