4 MOTIVE ÎNTEMEIATE PENTRU A ÎNCERCA BIKING-UL

(2)

Care sunt avantajele biking-ului, acest curs de mers cu bicicleta în interior care este acum la modă?Vă invităm să descoperiți 4 motive întemeiate pentru a încerca acest sport.

 

Biking-ul:ce este acesta?

Biking-ul sau RPM este un curs de ciclism în interior (în sală) care constă în utilizarea bicicletelor fixe în sală, în grup, în ritmul muzicii.Selectate de un antrenor sportiv, exercițiile propuse se bazează pe rezistența cardio respiratorie și pe antrenamentul muscular (în principal, în partea inferioară a corpului).Intensitatea variază, pentru a simula un parcurs specific de mers cu bicicleta.Acest sport este foarte eficient ca antrenament, ajutându-vă să vă pregătiți pentru o ieșire cu bicicleta sau pentru o drumeție, dar contribuind și la pierderea rapidă în greutate. Cursul nu include nicio mișcare tehnică și nicio dificultate motorie specială.Acesta nu are niciun impact la nivelul osteoarticular; din acest motiv, este accesibil chiar și persoanelor care au spatele sensibil.

 

Cum se desfășoară un curs de biking?

O ședință de biking durează aproximativ 30-80 minute.Antrenamentul constă în a pedala, într-un ritm constant, pe ritmuri muzicale care stimulează și cadențează intensitatea efortului. Antrenamentul se bazează pe diferite poziții și ritmuri de antrenament.Veți parcurge faze de accelerare (sprint), în timpul cărora frecvența cardiacă crește, și faze de recuperare activă.Pentru a recrea situații de mers cu bicicleta, parcursul include urcări în înălțime, coborâri sau pedalare pe suprafețe plate.Simplu și eficient, biking-ul nu implică decât un singur instrument indispensabil:rezistența, o cheie care poate fi învârtită, pentru ca pedalarea să fie mai mult sau mai puțin dificilă.Aceasta poate fi reglată în mod individual, pentru a permite oricărei persoane să ajusteze intensitatea, în funcție de propriul nivel.

 

Care este motivul pentru care trebuie să practicați biking-ul?

Vă întrețineți sănătatea sistemului cardiovascular

De la reintrarea în formă la performanță, biking-ul este un antrenament complet, accesibil, în general, tuturor, care prezintă multe avantaje pentru sistemul cardiovascular. Datorită acestui tip de antrenament, inima devine mai rezistentă, mai puternică și, mai ales, mai performantă la efort.Pe parcursul ședințelor de antrenament, vă veți îmbunătăți în mod vizibil respirația, vă veți dezvolta anduranța și veți stimula circulația sanguină.

 

Recomandarea antrenorului:pentru a începe să faceți biking, este recomandat să reluați o activitate cardio cu 1 lună înainte.

 

Consumați energie

Preferați să consumați energia fără limite?În acest caz, încercați biking-ul:acest curs este ideal pentru a consuma energie și pentru a vă îmbunătăți forța mentală. Ghidat de un instructor și înconjurat de ceilalți membri ai grupului, vă veți simți încurajat să ajungeți la cel mai înalt nivel.Vă veți îmbunătăți performanțele, parcurgând până la 25 de km într-o singură ședință.Așadar, nu mai trebuie să stați pe gânduri:în cazul biking-ului, nu există nicio dificultate motorie sau de coordonare… nu faceți decât să dați din picioare!

 

Pierdeți în greutate

Biking-ul este o metodă infailibilă de a pierde în greutate, într-un timp redus.De fapt, acesta combină antrenamentul muscular și cel respiratoriu, cele 2 componente indispensabile pentru a slăbi.Intensitatea exercițiilor propuse și durata efortului determină un consum ridicat de calorii (în medie, 700 de calorii pe ședința de antrenament, în funcție de greutatea și de nivelul dumneavoastră… dar și de motivația de care dați dovadă!).Este CURSUL pe care trebuie să-l încercați pentru a pierde cât mai mult în greutate și pentru a vă simți bine în propriul corp, deoarece acest tip de antrenament contribuie, de asemenea, la starea generală de bine, eliberând un număr maxim de endorfine, care sunt denumite și hormonii fericirii.

 

Vă sculptați corpul

Biking-ul nu vă ajută doar să pierdeți în greutate, dar contribuie și la tonifierea părții inferioare a corpului, a gambelor, a mușchilor fesieri, protejându-vă, în același timp, articulațiile.Pe parcursul ședințelor de antrenament, această metodă ultra tonică vă va permite să aveți o forță și o anduranță mai bună a mușchilor, fără a crește în volum.

 

 

 

După cum ați înțeles deja, biking-ul este cursul pe care trebuie să-l încercați pentru a vă păstra în formă și a avea o siluetă de invidiat, pe întreg parcursul anului.Este o activitate ideală pentru cei care doresc să scape de stres, să consume energie, să transpire și să se distreze.Desigur, pentru a profita din plin de avantajele biking-ului, trebuie să participați la un astfel de curs de cel puțin 2 ori pe săptămână, pe lângă un antrenament de anduranță (un antrenament cu intensitate joasă, de tip stretching, yoga) și un curs de fortifiere globală a părții superioare a corpului.Și, pentru a continua antrenamentul la dumneavoastră acasă, optați pentru bicicleta de cardio biking.De acum nu mai aveți nicio scuză: aveți posibilitatea de a merge pe bicicletă indiferent de vreme!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vote
ÎNCEPUTUL PAGINII