• Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele
  • Coardă de Sărit din Piele

Coardă de Sărit din Piele

Ref.
8212649
Postarea unei păreri
Avantaj produs
Coardă de sărit din piele, rezistență mai bună la abraziune !Ideală pentru îmbunătățirea condiției fizice și antrenamentele cardio.
Reglabil
Se adaptează în funcţie de utilizator.
Prindere ergonomică
Mânere din spumă, pentru o prindere în mână mai bună.
Calitatea rulării
Coardă fluidă, pentru o practicare la viteză medie.

CARACTERISTICILE SALE

Lungime
2,70 m.
Coardă
Reglabilă.
Utilizare
Interior.
Compozitie
Coardă: piele. Mânere: spumă.
Conceput pentru a
săritul coardei (practicare la nivel consecvent, de 2-3 ori/săptămână).
Garanție
2 ani

RECOMANDĂRI

Sfaturi de întreținere
A se curăța cu o lavetă uscată.
Depozitare Sfaturi
A se întinde coarda de un punct fix pentru a se evita rularea.
Restricții de utilizare
Se recomandă utilizarea unei perechi de încălţăminte.

INFORMAŢII COMPLEMENTARE

Reglarea corzii
A se deschide capacul mânerelor. Pentru a determina lungimea potrivită se poziționează piciorul la mijlocul coardei și se ridică mâinile. Pentru nivel începător mânerele trebuie să ajungă la nivelul umerilor. Pentru nivel avansat mărimea potrivită este până la nivelul buricului. Se taie coarda rămasă după alegerea mărimii.
Beneficii
Este un mod eficient de arderea caloriilor, pierderea în greutate și definirea siluetei. Exercițiu simplu și complet ce ajută la îmbunătățirea echilibrului și poziției corecte a corpului. Exercițiile cu coarda solicită mușchii zonei inferioare, tonifică brațele, umerii, spatele și abdomenul. Executat corect, este un sport ce permite îmbunătățirea rezistenței.
Fără risc de rănire
Săritura corectă se efectuează prin contractarea musculaturii abdominale: bazinul trebuie să fie poziţionat în faţă când săriţi pentru a evita îndoirea spatelui, ceea ce poate produce dureri şi traumatisme lombare. Pentru îmbunătățire săriturilor și echilibrului este de preferat să săriți de două ori la fiecare rotație a corzii: alternaţi săriturile, două pe piciorul drept şi două pe piciorul stâng. Se recomandă utilizarea unei perechi de încălţăminte.
Calorii consumate
15 minute de sărit cu coarda echivalează cu 30 de minute de jogging. 1 oră de exerciții permite arderea a până la 725 de calorii !
Pentru o întrebuințare mai bună a produsului, accesați site-ul nostru.
<a href="http://www.domyos.com" target="_blank">Domyos.com</a>, pentru exerciții în suport video realizate în parteneriat cu antrenorii din centrele noastre de Fitness, Domyos Club.

Recomandări

  • FITNESS
    conseils-energy-astuce-corde-bruleur-de-calories

    Săriturile la coardă sunt exerciţiul perfect pentru a arde calorii, a slăbi, a avea un abdomen plat, a evita problemele de celulită şi a creşte nivelul de anduranţă.

    (12)
  • FITNESS

    Antrenament cardio, anduranţă, fortifiere musculară, extensie a picioarelor: coarda de sărit vă permite să efectuaţi un antrenament complet, fie că sunteţi debutant sau avansat!

    (1)
ÎNCEPUTUL PAGINII